• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72757
+
-

نجات مادر و فرزندی که در کمد حبس شده بودند

فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک مادر و فرزند که پس از ضرب و شتم توسط همسر سابق در کمد خانه محبوس شده بودند، نجات یافتند. به گزارش ایرنا، سردار «حاجی‌محمد مهدیان‌نسب» در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی تماس تلفنی خانمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام این موضوع که شوهرش پس از ضرب و شتم او و فرزند خردسالش آنها را در کمد خانه حبس کرده و از منزل خارج شده است، نیروهای پلیس بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: خانم مذکور با حالتی نگران به اپراتور ۱۱۰ اعلام کرد که چندین ساعت است به همراه فرزندش در کمد حبس شده‌اند و حال فرزندش وخیم است و سپس بدون اعلام آدرس و اطلاعات تکمیلی تلفن را قطع کرد.سردار مهدیان‌نسب گفت: اپراتور ۱۱۰ به محض دریافت خبر با شیوه‌های تخصصی پلیسی موفق به پیدا کردن آدرس منزل مورد نظر شد و بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفت و در کمترین زمان ممکن تیم‌های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل و بعد از شکستن درِ منزل، خانمی که با فرزند خردسالش در کمد محبوس شده بودند و در وضعیت جسمی وخیمی قرار داشتند، توسط تیم‌های امدادی به مرکز درمانی منتقل شدند و از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های بعدی محرز شد مردی که زن و فرزند وی را در کمد خانه محبوس کرده بود، شوهر سابق این زن بوده که به علت اختلافات قبلی به منزل زن مراجعه کرده و با وی درگیر شده است. وی پس از کتک‌کاری و تخریب وسایل منزل زن، وی و فرزند خردسالش را در کمد خانه حبس کرده و خودش از خانه بیرون رفته است.


کشف 10 دستگاه استخراج بیت‌کوین در سلسله

فرمانده انتظامی لرستان همچنین از کشف 10 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت‌کوین) در شهرستان سلسله خبر داد. سردار مهدیان‌نسب گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سلسله با هماهنگی محاکم قضایی یک نفر را در اطراف شهر الشتر به اتهام نگهداری و استفاده غیرقانونی از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (بیت کوین) دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از مخفیگاه متهم 10 دستگاه استخراج ارز دیجیتال که براساس نظر کارشناسان یک میلیارد ریال ارزش دارند، کشف و ضبط کردند. این مقام انتظامی بیان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار محاکم قضایی قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید