• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 23 مرداد 1398
کد مطلب : 72449
+
-

صدای استان‌ها

  گرانی تخمه و دست خالی کشاورزان
در حالی که فصل برداشت تخمه از مزارع اطراف مرند تا یکی دو ماه دیگر فرا ‌می‌رسد و قیمت تخمه آفتابگردان در بازار حدود 45 هزار تومان است، اما دلالان از حالا قیمت‌های بسیار کمتری برای خرید تخمه پیشنهاد می‌دهند که شاید تا زمان برداشت کمتر هم شود. چرا مسئولان فکری برای رفع این مشکل نمی‌کنند.
مجیدی از آذربایجان‌ شرقی

  نظارت بر بازار
گرانی همچنان بیداد می‌کند و فشار مضاعفی بر دوش اقشار مختلف جامعه به‌ویژه قشر ضعیف وارد می‌کند. مسئولان در آستانه بازگشایی مدارس بر بازار نظارت بیشتری داشته باشند.
رضایی از چهارمحال ‌و بختیاری

  لزوم نصب چراغ راهنمایی در تقاطع پاسداران و جهاد
تقاطع بلوار پاسداران و جهاد نیازمند چراغ راهنمایی است. این تقاطع مسیر پرترددی است، اما حتی وضع چهارراه آن هم مناسب نیست و دور زدن خودروها با احتمال برخورد با یکدیگر و خطر بروز تصادف همراه است. با توجه به این‌که این تقاطع کاربری ترافیکی زیادی دارد، باید مورد بازبینی و اصلاح قرار گیرد.
حامد دشتی از یزد

  نشت لوله آب
لوله آب در کوچه خیراللهی واقع در خیابان دقیقی 2 روز است که نشت دارد، اما هیچ‌کس رسیدگی نکرده است. فقط کارگرها آمدند زمین را کندند و رفتند و هنوزکسی به این موضوع رسیدگی نکرده است.
خدیجه خاوریان از اصفهان

  اجرای طرح ترافیک
به نظر می‌رسد تنها راه چاره برای رفع معضل ترافیک در شیراز، اجرای طرح ترافیک است.
عبودی از فارس

  نانوایی شهرک طالقانی
از فرماندار و مسئولان تویسرکان تقاضا داریم برای رفاه حال اهالی شهرک طالقانی، نانوایی این منطقه را بازگشایی کنند تا شاهد سرگردانی و به زحمت افتادن مردم شهرک برای تهیه نان نباشیم.
جمعی از شهروندان از همدان 

این خبر را به اشتراک بگذارید