• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 23 مرداد 1398
کد مطلب : 72309
+
-

پرداخت حقوق کارکنان شهرداری آبادان از بودجه زیست‌محیطی

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: عوارض آلایندگی و بودجه‌های زیست‌محیطی به غلط توسط شهرداری آبادان صرف حقوق کارکنانش می‌شود در حالی که این بودجه سهم همه مردم آبادان است. به گزارش مهر، «عامر کعبی» اظهار کرد: مردم آبادان در زمینه عمران شهری گلایه‌های فراوانی دارند و به طور مرتب در فضای مجازی نمایندگانشان را در مجلس زیر سوال می‌برند. این در حالی است که ما در زمینه جذب اعتبارات از منابع مختلف کوتاهی و کم‌کاری نکرده‌ایم. مشکل این است که بهبود وضعیت شهر بر عهده شهرداری است اما در این باره کمتر کار شده است.

وی افزود: در روستاهای آبادان، بنیاد مسکن با کمک و همراهی دهیاری‌ها کارهای خوبی انجام داده و هنوز هم در حال انجام برخی اقدامات دیگر است. اما در حوزه شهر آبادان شرایط و وضعیت خوبی را به لحاظ عمران شاهد نیستیم. نماینده آبادان با تاکید بر این‌که در زمینه عمران شهری نمی‌توانیم پاسخگوی گلایه‌های شهروندان آبادانی باشیم، گفت: در آبادان یا اصلا پروژه عمرانی اجرا نمی‌شود یا اجرای آن دیر به اتمام می‌رسد و یا نیمه‌کاره رها می‌شود.

کعبی تاکید کرد: کاری که بتواند رضایت مردم را جلب کند، انجام نمی‌شود. معلوم نیست کوتاهی از سوی منطقه آزاد اروند است یا شهرداری هرچقدر تلاش می‌کند، نمود خوبی در شهر پیدا نمی‌کند. این نماینده ادامه داد: اعتبارات مختلفی از منابع مختلف به شهر تزریق می‌شود، اما به اندازه آنها در شهر کار نمی‌شود و مردم آن را لمس نمی‌کنند و همیشه گله‌مند هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید