• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
سه شنبه 15 اسفند 1402
کد مطلب : 220059
+
-

نفت آبادان روند مثبتی داشته است

حسین شنانی، مهاجم صنعت نفت آبادان می‌گوید آمدن سهراب بختیاری‌زاده تأثیر مثبتی در روند این تیم داشته و هواداران باید به او زمان بدهند

نفت آبادان روند مثبتی داشته است

علی‌اصغر درویش|  تیم صنعت نفت آبادان با هدایت سهراب بختیاری‌زاده در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل پیکان به تساوی رسید تا بعد از چند هفته ناکامی به یک امتیاز در خارج از خانه دست پیدا کند. تساوی طلایی‌پوشان آبادان درحالی رقم خورد که این تیم تا دقایق پایانی از رقیب 10نفره عقب بود اما تلاش بازیکنان نفت در دقایق پایانی جواب داد و مزد حملات خود را گرفتند. حسین شنانی، مهاجم صنعت نفت آبادان زننده گل اول این بازی درخصوص وضعیت تیمش در لیگ برتر با روزنامه همشهری به گفت‌وگو پرداخت.

   کسب یک امتیاز مهم در بازی خارج از خانه؛ بازی با پیکان چطور بود؟
بازی خوب و سنگینی بود. می‌توانستیم بازی را ببریم. خوب شروع کردیم و دقیقه3به گل رسیدیم اما متأسفانه نیمه‌اول را بازنده به رختکن رفتیم. در بین نیمه هم با صحبت‌هایی که آقای بختیاری‌زاده با بازیکنان داشتند قصد داشتیم برنده بازی باشیم خیلی هم موقعیت داشتیم اما نشد. ولی خدا را شکر در دقایق پایانی گل زدیم و بازنده بیرون نیامدیم و مساوی کردیم.

   گل بسیار زیبایی از پشت محوطه جریمه زدی. فکر می‌کردی ضربه‌ات به گل تبدیل شود؟
جای مناسبی ایستاده بودم و قبل از رسیدن توپ احتمال می‌دادم که توپ به من برسد ولی ضربه خوب و دقیقی بود و البته سر خوردن ایمان صادقی هم روی گلی که زدم بی‌تأثیر نبود. ما یک تیم هستیم و فرقی نمی‌کند چه‌کسی گل بزند.

   تغییرات زیاد سرمربی و کادر فنی در این فصل چقدر در نتایج صنعت نفت و جایگاه این تیم در جدول تأثیر داشته است؟
صد درصد این تغییرات به صنعت نفت ضربه زد و در این 60روز خیلی اتفاقات افتاد. هر کادری که می‌آمد سریع می‌رفت و این را که به چه علتی می‌رفتند، نمی‌دانم. اگر از همان روز اول سرمربی مشخص شده بود شرایط برای صنعت نفت خیلی فرق می‌کرد و شاید در جام‌حذفی، حذف نمی‌شدیم.

   سبک سهراب بختیاری‌زاده به‌عنوان یک مربی تازه‌وارد به لیگ برتر چگونه است؟
ما فقط روی زمین بازی می‌کنیم. در بازی با فولاد 70دقیقه بازی دست ما بود اما برخلاف جریان بازی باختیم. در بازی با پیکان هم که علی یوسف وارد بازی شد باز هم زیر توپ نزدیم و تا دقایق پایانی روی زمین بازی کردیم و از همین طریق به گل رسیدیم. به‌نظرم این سبک یک اتفاق خوب برای فوتبال ما خواهد بود. نفت با کادر جدید حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. فوتبال نفت با سهراب بختیاری‌زاده روند مثبتی داشته است.

   بازی بعدی صنعت نفت با نساجی است. چه صحبتی در مورد این بازی داری؟
 به جایگاه نساجی در جدول نگاه نمی‌کنیم و این تیم، تیم خوبی است و باید برای برد به زمین برویم.

   نیم‌فصل اول گفتی به اندازه شماره پیراهنت 9گل می‌ز‌نی ولی ظاهرا شرایط بر وفق مرادت نبود.
مصدومیت بدموقعی برای من پیش آمد و یکی دو ‌ماه از شرایط بازی دور بودم. در نیم‌فصل دوم هم تغییرات پی‌درپی کادر فنی تأثیرگذار بود. تا الان 2گل زده‌ام و 7گل دیگر فاصله دارم که ان‌شاءالله می‌رسم. هرچند سخت است ولی کار نشد ندارد.

   استقلال خوزستان به‌عنوان رقیب سنتی صنعت نفت شرایطی مثل تیم شما در جدول دارد. می‌شود به ماندن صنعت نفت در لیگ برتر امیدوار بود؟
کار خیلی سخت است و اگر می‌خواهیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم باید یکدل باشیم. استقلال خوزستان هم مثل تیم ما 12امتیازی است و بازیکن جدید گرفته، مطمئنم آنها هم تمام تلاش خود را می‌کنند و بازی سختی با این تیم در اهواز داریم. تا 5هفته آینده همه‌‌چیز برای صنعت نفت مشخص می‌شود.

   کیفیت لیگ را بعد از گذشت یک نیم‌فصل چطور دیدی؟
کیفیت لیگ نسبت به پارسال بالا رفته و سخت شده است. برخلاف فصل پیش که تکلیف 2تیم سقوط‌کننده خیلی زود مشخص شده بود در این فصل 4تیم نساجی، پیکان، استقلال خوزستان و صنعت نفت اختلاف امتیاز کمی با هم دارند و با یک پیروزی جای تیم‌ها خیلی تغییر می‌کند. ان‌شاءالله که این هفته بعد از مدت‌ها که در آبادان برنده نشدیم به پیروزی برسیم.

   فکر می‌کنی کدام تیم در پایان فصل قهرمان لیگ برتر شود؟
استقلال.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید