• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71840
+
-

پاسخگو


 چرا با وجود اختصاص3 واگن به بانوان در هر رام قطار، از ورود آنها به واگن‌های آقایان جلوگیری نمی‌شود؟
پاسخ: 3 واگن از هر قطار به بانوان اختصاص دارد و باقی واگن‌ها در اختیار خانواده است و ورود خانمها به آنها ممنوعیت ندارد. البته توصیه این است که بانوان هنگامی که تنها هستند از واگن‌های مخصوص خود استفاده کنند.



موقعیت دقیق مشکل جاده تویسرکان کجاست؟
پاسخ: در پاسخ به پیامی که درخصوص جاده تویسرکان به چاپ رسیده بود، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ضمن ارائه توضیحاتی، خواهان اعلام موقعیت دقیق مشکل جاده شده بود. به‌دنبال «پاسخگویی مسئولان» شهروندی از تویسرکان پیامی برای اعلام موقعیت یادشده ارسال کرده است:
تویسرکان - جوکار و کنگاور - تویسرکان هر دو جزو جاده‌های شریانی کشور است که امکانات آنها ناچیز است. کافیست به آمارها و خبرهای اورژانس امدادی شهرستان تویسرکان، تصادف چند روز قبل سه‌راهی سرافرج در جاده تویسرکان - کنگاور، تصادف هفته گذشته سه‌راهی سویتلر در همین جاده و کشته شدن یک دامپزشک در آن و حوادث مشابهی که روزانه چه در قسمت چهارخطه و چه در بخش دو‌خطه رخ می‌دهد توجه شود. قسمت چهارخطه این مسیر غیراستاندارد افتتاح شده و جاده چهارخطه ناگهان دو‌خطه می‌شود. در گردنه خیرآباد نیز دو‌طرف گردنه چهارخطه است اما محدوده گردنه ناگهان دو‌خطه و باریک می‌شود.
کاظمی از تویسرکان

 

این خبر را به اشتراک بگذارید