• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71834
+
-

بدلکاری سارق به قیمت جانش تمام شد


عشق بدلکاری و حرکات آکروباتیک کار دست یک سارق منزل، معروف به مارمولک داد و جانش را گرفت.
به گزارش همشهری، چند روز پیش گزارش مرگ اسرارآمیز مرد جوانی به قاضی کامران رضوانی، کشیک جنایی اعلام و وی راهی محل حادثه که ساختمانی 4طبقه در مرکز تهران بود، شد. متوفی مردی بود 40ساله که از پشت بام ساختمان به پایین پرت و فوت شده و جانش را از دست داده بود. ظاهرا او مهمان خانه دوستش بود که شاهدان می‌گفتند که برای تعمیرکولر به پشت بام رفته اما ناگهان به پایین سقوط کرده است. ماجرا مشکوک به‌نظر می‌رسید و به همین دلیل قاضی دستور تحقیق از دوستان وی را صادر کرد. یکی از آنها گفت: قربانی سیامک نام داشت. او سارق منزل و معروف به مارمولک بود. چند وقت پیش از زندان آزاد شده بود و دلیل این شهرتش به‌خاطر این بود که به سرعت و در یک چشم بر هم زدن از دیوار خانه‌ها بالا می‌رفت و دست به سرقت می‌زد.
وی ادامه داد: روز حادثه من و سیامک(متوفی) به یک مهمانی دوستانه دعوت شده بودیم. آن روز دور هم بودیم و سیامک نیز سرگرم مصرف شیشه شد. پس از آن صدایی از کولر شنیده شد که سیامک داوطلب شد تا به پشت بام برود و آن را تعمیرکند. من هم پشت سر او رفتم که اگر نیازی به کمک داشت، کمکش کنم.
سیامک پس از تعمیر کولر تصمیم گرفت کمی شیطنت کند و دوستانمان را سرکار بگذارد. به همین دلیل شلنگی به پایه کولر بست و انتهای آن را دور کمر خودش گره زد. گفت به این صورت خودش را از پشت بام به مقابل پنجره می‌رساند تا دوستانمان را بترساند. من مانعش شدم و به او گوشزد کردم که کار خطرناکی است اما او مرا مورد تمسخر قرار داد و گفت همیشه این کارهای آکروباتیک را انجام می‌دهد بی‌آنکه خطری تهدیدش کند. اما این‌بار خبر نداشت که حادثه غم انگیزی در انتظارش است و هنگامی که از پشت بام آویزان شد تا به سمت پنجره برود ناگهان گره شلنگ که دور پایه کولر پیچیده شده بود باز شد و او به پایین سقوط کرد. همه‌‌چیز در یک لحظه اتفاق افتاد و من اصلا فرصت نکردم برای نجات او اقدامی انجام بدهم.
در ادامه تحقیقات بیشتر مشخص شد که متوفی سارق سابقه دار منزل است که چندین بار به زندان رفته و پس از آزادی مجددا به سراغ سرقت رفته است. او معروف به مارمولک و به گفته دوستانش عاشق فیلم‌های اکشن بوده و آرزویش این بود که روزی در نقش بدلکار در یکی از فیلم‌های هالیوودی بازی کند. یکی دیگر از دوستانش می‌گفت: سیامک عاشق کارهای هیجان انگیز بود؛ به‌طوری‌که چندین بار دیده بودم که به بالکن خانه رفته و از آنجا خودش را به پنجره اتاقی که چند متر آنطرف‌تر بود می‌رساند اما همین علاقه عجیبش در آخر به قیمت جانش تمام شد. پس از افشای معمای مرگ سیامک، جسد او به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید