• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71839
+
-

با مردم

با مردم










معاینات پزشکی سالمندان به سالی یک‌بار کاهش یافته است
درمانگاه منطقه 17تأمین اجتماعی می‌گوید دستور آمده که آزمایشات پزشکی سالمندان سالی یک‌بار تحت پوشش باشد، درحالی‌که سالمندان به سالی 2 بار آزمایشات پزشکی نیاز دارند.
بازنشسته تأمین اجتماعی

آبیاری تحت فشار تُرشاب دورود چه شد
20میلیارد ریال برای اجرای طرح آبیاری تحت فشار ترشاب در دورود لرستان هزینه شده، اما تاکنون این طرح به اجرا درنیامده است. مسئولان پاسخ دهند چرا طرح معطل ا ست؟
اسماعیلی از دورود لرستان

خیابان جیحون در قرق چایخانه‌ها و قلیان‌سراها
خواهشمندیم مسئولان در مورد اذیت و آزاری که چایخانه‌ها و قلیان‌سراها ایجاد می‌کنند فکری بکنند. چرا خیابان و محله جیحون این همه چایخانه و قلیان‌سرا دارد؟ به داد اهالی محل برسید.
از طرف اهالی خیابان جیحون

جلوی ورود زباله‌گردها را به اتوبوس بگیرند
از نگهبان‌های ایستگاه‌های بی‌آر‌تی و سایر مسئولان توقع می‌رود از ورود زباله‌گردها با کیسه‌های مملو از زباله به درون اتوبوس‌ها جلوگیری کنند.
حجتی از میدان راه‌آهن

ارائه خدمات عمومی به زمین‌خواران باید جرم باشد
در پرونده‌های زمین‌خواری و دست‌درازی به منابع طبیعی کسانی که به این قشر آب، برق، گاز و خدمات عمومی می‌دهند باید جزو متهمان ردیف اول باشند.
امینی از تهران

کارگاه ساختمانی مزاحم در جمهوری
یک کارگاه ساختمانی بسیار بزرگ در خیابان جمهوری نرسیده به تقاطع لاله‌زار دایر است که مزاحمت‌های صوتی و بصری آن تمامی ندارد. شکی نیست که نوسازی منطقه و ایجاد فضاهای جدید اجتناب‌ناپذیر است، اما این کارگاه با ایجاد آلودگی‌های مختلف و سر و صدا آرامش کسبه را از آنها سلب کرده است.
زائری از تهران

جاده‌ای که 60سال قبل آسفالت شده است
جاده‌ای بین نیشابور و سبزوار قرار دارد که نخستین جاده ساخته شده بین مشهد و تهران در زمان رضاخان است. این جاده از 60سال قبل آسفالت نشده و با همان شرایط قدیم از آن استفاده می‌شود.
تقوایی از سبزوار

جاری بودن فاضلاب روی آسفالت در پاسداران
یکی از دریچه‌های فاضلاب در گلستان هشتم پاسداران مدت‌هاست سرریز شده و آب آلوده آن روی آسفالت و زیر پای مردم و خودروها جاریست و بوی تعفن، کل خیابان را برداشته است. به بازرسی سازمان آب و فاضلاب اطلاع دادیم ولی تاکنون اقدامی نشده است.
پورمنصور از پاسداران

جریمه ورود به طرح ترافیک سنگین باشد
داخل محدوده طرح ترافیک انواع وسایل حمل‌ونقل عمومی هست و بهانه‌ای برای استفاده نکردن از وسایل حمل‌ونقل عمومی وجود ندارد. با این حال تهران در این گرمای تابستان آلودگی هوای کم‌سابقه‌ای را تجربه می‌کند. در لندن در مقطعی برای ورود هر خودرو به محدوده طرح ترافیک تا 70پوند دریافت می‌کردند، در تهران هم ارقام مربوط به طرح ترافیک باید به‌گونه‌ای باشد که واقعا تا کسی مجبور نشده از خودروی شخصی در آن مسیر استفاده نکند.
کاملی از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید