• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71833
+
-

داماد در کوچه پدر زنش سرقت می‌کرد

داماد در کوچه پدر زنش سرقت می‌کرد


سارقی که در کوچه پدر زنش سرقت می‌کرد با شلیک پلیس دستگیر شد.
به گزارش همشهری، ساعت 20روز جمعه، مأموران کلانتری 150تهرانسر هنگام گشت‌زنی چشمشان به یک پژو 206سفید رنگ افتاد که کنار بلوار گلها به‌صورت کج پارک شده بود. مأموران خودرو را زیرنظر گرفتند که همان لحظه راننده از ماشین پیاده شد. او به سمت 206سفید رنگ دیگری که در کنار خیابان پارک شده بود رفت و درحال کلنجار بود تا قفل در را باز کند و دست به سرقت بزند. در چنین شرایطی مأموران برای دستگیری سارق وارد عمل شدند اما او با دیدن گشت پلیس سوار برخودروی خود شد تا فرار کند. او ماشینش را طوری پارک کرده بود تا اگر خطری تهدیدش کرد به راحتی بتواند فرار کند. به همین دلیل عملیات تعقیب و گریز برای بازداشت متهم شروع شد. اگرچه مأموران اقدام به تیراندازی هوایی کردند اما سارق به جای توقف، سرعتش را بیشتر کرد. در مرحله بعد مأموران اسلحه خود را به سمت لاستیک خودرو نشانه گرفتند و اقدام به تیراندازی کردند که با توجه به پنچر شدن خودرو، سرانجام متهم در تقاطع آزادگان و بزرگراه فتح دستگیر شد.
هنوز دقایقی از بازداشت و انتقال متهم به کلانتری نگذشته بود که زنی جوان قدم در کلانتری گذاشت و گفت فرد بازداشت شده همسر وی است. این زن گفت: من در یک خانواد تحصیلکرده و متمول بزرگ شده‌ام. اکثر خواهران و برادرانم در خارج از کشور زندگی می‌کنند اما از بخت بد من همسرم سارق از آب درآمد. او از وقتی که به دام شیشه گرفتار شده از سوی خانواده خودش و ما طرد شده است. علاوه بر این سابقه‌دار هم هست و هربار که دستگیر می‌شود وعده می‌دهد که توبه می‌کند و دیگر سمت خلاف نمی‌رود اما به محض آزادی وعده‌هایش را فراموش می‌کند. این‌بار هم به تازگی از زندان آزاد شده بود و من تصور می‌کردم توبه کرده و دیگر دست به سرقت نمی‌زند اما شنیدم که درست در کوچه‌ای که پدرم در آن زندگی می‌کند سرقت انجام داده است.
در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم پیش از این 3سال در زندان بوده و بعد از آزادی مجددا به سرقت‌های سریالی روی آورده است. از سوی دیگر مشخص شد که خودروی 206کشف شده از او نیزسرقتی است.
به گفته سرهنگ منصور حمیدوند سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت، تحقیقات از متهم دستگیر شده برای کشف جرایم و شناسایی شاکیان ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید