• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 25 بهمن 1396
کد مطلب : 7010
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

  حفظ وحدت در کشور

با سلام. یوم‌الله ۲۲بهمن امسال حقیقتا تماشایی بود. مرحبا به ملت بصیر و شهیدپرور ایران اسلامی که در سی‌و نهمین سالگرد انقلاب با حضور سبزشان چراغ این شجره طیبه را همچنان گرامی و پاس داشتند. به‌نظرم مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پیام و درس این راهپیمایی حفظ وحدت در کشور بود.

6263...0938

 

 

  درخواست درباره بوستان بهاران

سلام. با اینکه پارک‌ها و بوستان‌های شهری، محلی هستند که شهروندان حداقل در آنجا می‌توانند ساعاتی را با خانواده در آرامش باشند اما وضعیت در بوستان بهاران و بوستان نوبهار، جنب فرهنگسرای بهاران در منطقه17، با مفهوم آسایش و آرامش فاصله گرفته است. متأسفانه در این بوستان‌ها حضور اراذل و اوباش و معتادانی که اقدام به خرید و فروش مواد‌مخدر می‌کنند قابل مشاهده است؛ به‌گونه‌ای که خانواده‌ها حتی نمی‌توانند با فرزندان خود در این بوستان‌ها حضور پیدا کنند. نبود گشت‌های انتظامی و نیروهای ناظر بر سلامت پارک‌ها باعث شده این بوستان‌ها به محیطی امن برای بزهکاران، تبدیل شوند. از مسئولان ذیربط شهرداری منطقه17 درخواست می‌کنیم با همکاری کلانتری161 ابوذر برای آسایش و آرامش شهروندان در این محدوده اقدام کنند.

گلایه تعدادی از ساکنان منطقه17

 

 

  همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان

سلام. چندین سال است که وعده اجرای همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان اعلام می‌شود اما در مقام عمل هیچ‌گونه اقدامی برای اجرای این مصوبه مجلس انجام نمی‌شود و این در حالی است که تفاوت بسیار زیاد بین دریافتی‌ها باعث ایجاد تبعیض میان بازنشستگان شده است. لطفا منتشر کنید بلکه مسئولان اقدامی بکنند.

مرتضی قندی از اصفهان

 

 

  درخواست از بانک مرکزی

سلام. ماه‌هاست مسئولان در بانک مرکزی نسبت به عملکرد مؤسسه ثامن بی‌تفاوت شده‌اند. این درحالی است که این مؤسسه سپرده مشتریان را بلوکه کرده و همچنان وعده تبدیل شدن به بانک را می‌دهد. در این بین ما برای گرفتن بخش کوچکی از حساب خود بلاتکلیف هستیم. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.

گلایه تعدادی از سپرده‌گذاران

 

 

  مشکل کم‌آبی در کشور

سلام. با توجه به کمبود بارندگی و کاهش ذخایر زیرزمینی، آیا بهتر نیست مسئولان ذیربط برای استفاده بهینه از آب برنامه‌ریزی دراز مدتی داشته باشند؟ باور کنید غفلت از بحران جدی آب، معضل بزرگی را در آینده نه چندان دور برای کشور به‌وجود خواهد آورد. باید بپذیریم که نسل‌های بعدی این کشور نیز حقی دارند و باید از این منابع استفاده کنند. تا کی باید با بی‌برنامگی صرفا مصرف‌کننده بوده و به آیندگان توجهی نداشته باشیم؟ لطفا گزارشی در زمینه مشکل کم آبی در کشور بنویسید.

4745...0919

 

 

    درب و گلگیر تصادفی

با سلام. چندی قبل بعد از خرید خودروی تیبا از یک نمایندگی سایپا مشخص شد که گلگیر و در خودروی صفر کیلومتر تصادفی است! هرچند نمایندگی این قصور را پذیرفته و اعلام کرده دوباره درب و گلگیر نو را برایتان عوض می‌کنیم، اما متأسفانه بیش از 2‌ماه است پیگیر تعویض قطعات هستم، اما امروز و فردا می‌کنند و کسی هم پاسخگو نیست.

ساسانیان از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید