• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 3 مرداد 1398
کد مطلب : 68357
+
-

با مردم

  پرداخت هزینه درمان 7 ماه بعد از درمان
بازنشسته تامین اجتماعی هستم که پرونده جراحی پزشکی‌ام را برای استفاده از بیمه تکمیلی درمان در تاریخ 30 اردیبهشت تحویل کارگزاری تامین اجتماعی دادم که قرار بوده 45روزه پرداخت شود. اکنون بعد از گذشت این زمان می‌گویند 5‌ ماه دیگر به‌حساب می‌ریزیم. واقعا اگر یک مستمری‌بگیر به اندازه کافی پول داشت که اصلا دنبال دریافت این ارقام نمی‌رفت. این چه وضعیتی است که برای مردم ساخته‌اند.
ابطحی از تهران

  قطعی مکرر برق و آب در خرمدشت
قطعی مکرر برق و آب در بخش‌های مختلف خرمدشت از توابع کمالشهر آسایش را از ساکنان این محله گرفته است. حداقل مسئولان قبل از قطعی آب و برق اعلام کنند تا بتوانیم نسبت به ذخیره آب آشامیدنی اقدام کنیم.
قره‌داغی از خرمدشت

   خبری از اشتراک فاضلاب نیست
12سال قبل با شرکت فاضلاب قراردادی بستیم و 4سال قبل پس از پرداخت مداوم اقساط آن قرار شد فاضلاب دایر شود. در طول مدت پرداخت قسط اگر قسطی عقب می‌افتاد اخطار می‌گرفتیم، اما حالا با گذشت 4 سال از پرداخت اقساط فاضلاب خبری از اشتراک فاضلاب نیست.
باغستانیان از تهران

@  چراغ‌های پل سپاه در شهریار همچنان خاموش است
چراغ‌های پل سپاه در ابتدای جاده کرج به شهریارچندین‌ ماه است  که خاموش است و اداره برق به‌رغم پیگیری‌های مکرر تاکنون فکری برای آنها نکرده است.
تقوی از شهریار

   واگن‌های مترو ظرفیت حمل دوچرخه ندارند
واگن‌های مترو به‌خصوص از جهت آنکه تعداد دستفروشان به اندازه مسافران است، جایی برای جادادن مسافران دوچرخه‌سوار ندارند و روزهای تعطیل که فاصله حرکت قطارها بیشتر است واگن‌ها آنقدر شلوغ است که نمی‌توان دوچرخه را داخل واگن برد.
لیاقتی از تهران

  گرانی عوارض آزادراه تهران- ساوه
ساکنان شهر جدید پرند که مجبور به تردد در اتوبان تهران- ساوه هستند هر روز 2بار عوارض رفت‌وآمد می‌پردازند چون پرند، خروجی مستقلی به اتوبان ندارد که شامل عوارض نشود. با این حال وضعیت آسفالت جاده بسیار خراب است و به هیچ عنوان به روکش آن توجه نمی‌شود.
قیومی از پرند

@  چرا قرص لوزارتان از پوشش بیمه خارج شده است.
قرص لوزارتان اچ که مورد مصرف بیماران فشار خونی به‌صورت مادام‌العمر است به تازگی از شمول بیمه خارج شده و بیماران فشارخونی مجبورند آن را آزاد تهیه کنند. چرا با وجود طرح ملی مبارزه با فشارخون چنین اتفاقی برای یک قرص بسیار پرمصرف افتاده است؟
رسالتی از تبریز

  شهرداری کرج فقط به مشکلات مکتوب رسیدگی می‌کند
شهرداری کرج فقط به مشکلاتی که مکتوب شوند و برایشان نامه‌نگاری شود رسیدگی می‌کند و هر مشکلی که تلفنی یا اینترنتی به مسئولان اعلام شود، فوری اعلام می‌کنند نامه‌نگاری کنید. چرا در عصر تکنولوژی نباید به تماس‌ها ترتیب اثر بدهند و حتما باید نامه‌نگاری کرد؟
عزیزی از مهرشهر کرج

  ذبح مرغ در میدان امام‌حسین
یک مغازه مرغ‌فروشی در میدان اما‌م‌حسین(ع) در منطقه13 اقدام به ذبح روزانه 200تا مرغ زنده می‌کند که آلودگی آن در سطح‌ جوی‌ها جاری شده و بوی بسیار بدی نیز کل این محدوده را فرا می‌گیرد. از مسئولان توقع رسیدگی داریم.
خوببخت از میدان امام‌حسین
 
@  درختان پارک شیان در لویزان در حال خشک‌شدن است 
درختان پارک شیان واقع در خیابان شیان هفتم بر اثر کمبود آبیاری در حال خشک‌شدن هستند. از مسئولان تقاضا داریم ناظری بفرستند تا موضوع را بررسی و درختان این پارک را که مایه امید بازنشستگان است، نجات دهند.
رضایی از لویزان

   پول بخشودگی جریمه دیرکرد بلاتکلیف مانده است
چندی قبل اعلام کردند که چنانچه‌کسی در پرداخت اقساط وام دیرکرد داشته، اصل سود وام را بریزد، دیرکردِ سود وام بخشیده می‌شود. ما در2 قسط اصل سود وامی که دریافت کرده بودیم به‌حساب بانک ریختیم که یک قسط آن منظور شد و قسط دوم بلاتکلیف است؛ یعنی پول در حساب مانده، نه به‌حساب دیرکرد منظور می‌شود و نه به ما بازمی‌گردانند. در پاسخ هم می‌گویند بودجه نداریم یا پاسخ‌های غیرقانع‌کننده دیگر می‌دهند.
اصلی از تالش

پاسخ مسئولان 

  پیمانکاران سطل‌های زباله را نشویند، جریمه می‌شوند

روابط عمومی شهرداری منطقه مربوط به مهرآباد جنوبی به‌دنبال درج پیام مردمی در تاریخ 16تیرماه مبنی بر مشکل اهالی مهرآباد جنوبی تحت عنوان «عدم‌شست‌وشوی مخازن زباله ناحیه2» پاسخ داده است: «شست‌وشوی مخازن و زیرمخازن زباله شهری طبق برنامه‌های ابلاغی به پیمانکار به‌صورت مستمر انجام می‌پذیرد و درصورت تخطی به آنها اخطار داده می‌شود و چنانچه به اخطار توجهی نکنند جریمه برایشان منظور خواهد شد».

 

این خبر را به اشتراک بگذارید