• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 3 مرداد 1398
کد مطلب : 68356
+
-

نیکوکار قلابی، سارق گوشی بود

مرد جوان با کرایه کردن خودروهای مسافرکش در نقش مردی نیکوکار ظاهر می‌شد تا نقشه سرقت از رانندگان را عملی کند.
به گزارش همشهری، از اوایل هفته گذشته شکایت‌های مشابهی در کلانتری 137تهران مطرح شد که از فعالیت یک سارق موبایل‌قاپ حکایت داشت. شاکیان راننده‌های مسافرکش بودند و می‌گفتند که سارق جوان پس از کرایه خودروی آنها و با نقشه‌ای حساب‌ شده، گوشی‌شان را دزدیده است. یکی از شاکیان گفت: مرد جوان خودرویم را دربست کرایه کرد و همان ابتدا که سوار شد یک عدد کیف پاسپورتی که به‌نظر می‌رسید پر از پول باشد را روی داشبورد قرار داد و مدعی شد برای کمک به یکی از آشنایانش اقدام خیری انجام داده و قصد دارد او را با دادن هزینه هنگفت عملش، سریعا از بیمارستان مرخص کند.
وی ادامه داد: بعد از رسیدن به مقابل بیمارستان میلاد، وی از ماشین پیاده شد و درحالی‌که کیفش روی داشبورد بود از من خواست گوشی‌ام را به او بدهم تا تماسی کوتاه بگیرد. من هم اعتماد کردم و گوشی را دادم و او درحالی‌که گوشی‌ام را در دست گرفته بود به سمت در بیمارستان رفت و ناپدید شد. بعد از چند دقیقه وقتی دیدم برنگشت، در کیفش را باز کردم و دیدم که داخل کیف به‌جز مقداری کاغذ چیزی نیست و او با این شگرد گوشی‌ام را دزدیده است.
به‌دنبال این شکایات، تیمی از مأموران کلانتری با دریافت مشخصات سارق وارد عمل شدند و با حضور در محدوده بیمارستان میلاد موفق شدند این مرد را دستگیر کنند. به گفته سرهنگ ابراهیم قاضی‌پور، رئیس‌کلانتری 137، متهم مردی 41ساله است که پس از دستگیری تحویل مرجع قضایی شد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید