• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 3 مرداد 1398
کد مطلب : 68352
+
-

عملیات شبانه برای مهار آتش‌سوزی در مجتمع تجاری کوهک

عملیات شبانه برای مهار آتش‌سوزی در مجتمع تجاری کوهک

ده‌ها آتش‌نشان در جریان عملیاتی همزمان توانستند آتش‌سوزی گسترده‌ای را که در مجتمعی تجاری در بلوار کوهک اتفاق افتاده بود، مهار کنند.
به‌گزارش همشهری، این حادثه ساعت 30دقیقه بامداد دیروز در مجتمع تجاری بلوار کوهک اتفاق افتاد. آتش طبقه چهارم و پنجم این مجتمع را فراگرفته بود و از طریق نمای قابل اشتعال ساختمان در حال سرایت به بخش‌های دیگر بود. در این شرایط آتش‌نشانان 7ایستگاه خود را به محل حادثه رساندند.
سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران در این‌باره گفت: محل حادثه مجتمعی بزرگ با 5 طبقه تجاری و ۱۰طبقه اداری بود و آتش به سرعت در حال گسترش بود. شعله‌های آتش مغازه‌هایی در طبقه چهارم و یک رستوران در طبقه پنجم این ساختمان را در بر گرفته بود و به سرعت از راه نمای کامپوزیت این ساختمان در حال سرایت به طبقات دیگر و ضلع جنوبی و شرقی بود. 
ملکی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه برجی مسکونی واقع شده بود که برای ایمن‌سازی آنجا، ساکنان برج از آنجا به بیرون هدایت شدند و برج تخلیه شد. همزمان عملیات اطفای حریق ادامه داشت و آتش‌نشانان مانع از گسترش آتش‌سوزی شده بودند تا اینکه سرانجام آتش‌سوزی به‌طور کامل مهار شد و با اطمینان از ایمنی محل حادثه عملیات به پایان رسید.  به‌گفته ملکی، این حادثه هیچ مورد مصدوم و فوتی نداشت. بررسی‌ها برای روشن شدن علت وقوع حادثه ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید