• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 68008
+
-

پایان جارچی‌ها

۱۱۵ جارچی از پایانه شهید کاویانی کرمانشاه جمع‌آوری شدند

پایان جارچی‌ها

مدیر سازمان پایانه‌های شهرداری کرمانشاه گفت: از اول دی‌ماه گذشته با آغاز طرح جمع‌آوری جارچیان پایانه و راه‌اندازی دفتر فروش مرکزی، ۱۱۵ جارچی جمع‌آوری شدند و اکنون هیچ فردی با این عنوان و نوع فعالیت در پایانه شهید کاویانی وجود ندارد. به گزارش ایرنا «افشار عبدی» یکی از اهدافی که در دفتر مرکزی فروش بلیت پایانه‌های شهرداری پیگیری شد، الکترونیکی کردن بلیت پایانه‌هاست که با همکاری سازمان راهداری و انجمن رانندگان و شرکت‌ها انجام شده است.
وی ادامه داد: یک سالن مرکزی عوامل فروش وجود دارد که در 3 شیفت و در هر شیفت ۶ نفر به عنوان اپراتور به نمایندگی از شرکت‌ها مشغول به فروش بلیت هستند و دیگر شرکت‌ها به فروش بلیت دستی اقدام نمی‌کنند.

 به گفته عبدی، امکان لغو بلیت تنها از طریق دفتر فروش مرکزی مقدور است.  این مسئول با بیان این‌که خرید اینترنتی بلیت در منزل با سامانه ۷۲۴ مقدور است، گفت: از این طریق با گرفتن بلیت، شماره صندلی نیز مشخص می‌شود و مسافر از تخفیف ۱۰ درصدی برخوردار می‌شود.  مدیر سازمان پایانه‌های شهرداری کرمانشاه ادامه داد: ۲۷۰ تا ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در پایانه کاویانی به صورت شبانه‌روزی مشغول جابه‌جایی مسافران برون‌شهری هستند و روزانه بین 4 تا 5 هزار مسافر در این پایانه جابه‌جا می‌شوند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :