• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67949
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها
صدای استان‌ها


   بوی آزاردهنده در شهر
جوی‌های چهارراه طالقانی به سمت آزادگان در کرج بوی بسیار نامطبوعی می‌دهند. چه زمانی قرار است این جوی‌ها به شبکه فاضلاب شهری متصل شوند؟
باقر یوسفی از البرز

   ساختمان بلندمرتبه در جوارمقبره‌الشعرا
در حالی که قرار بود در محدوده 300 متری مقبره‌الشعرا در تبریز ساختمان بلندمرتبه ساخته نشود در هفته‌های اخیر ساختمان جدیدی در چند ده متری این مجموعه تاریخی در حال ساخت است. از شورای شهر انتظار داریم در این زمینه پاسخگو باشد.
محمدی از آذربایجان ‌شرقی

   آلایندگی ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی مهاباد
وسایل نقلیه عمومی در مهاباد همگی فرسوده‌اند و تولید آلودگی آنها به قدری زیاد است که اگر یک اتوبوس رد شود، تا چند دقیقه نمی‌توان از آن محل عبور کرد چون تنفس را مختل می‌کند.
عزیزی از آذربایجان غربی

   منبع آب نیمه‌کاره روستای درو
طرح ایجاد منبع آب روستای درو از توابع بخش شاهرود خلخال از یک سال پیش آغاز شد، اما حدود 7 ماه است کار تعطیل و به حال خود رها شده و کسی هم پاسخگو نیست.
اهالی روستای درو از اردبیل



آلودگی در کوه صفه
ون‌هایی که در مسیر رستوران کوه صفه تردد می‌کنند با ایجاد گرد و خاک به زیبایی این مسیر لطمه می‌زنند. از مسئولان می‌خواهیم برای این وضع فکری کنند. شاید با جایگزینی خودروهای برقی بشود این مشکل را حل کرد.

نازنین‌زهرا جوری از اصفهان

ایجاد شب‌بازار در بقیه نقاط شهر
شب‌بازار ایجادشده در پایانه امام علی (ع) بسیار شلوغ است و مردم سایر مناطق استان هم برای خرید به این پایانه مراجعه می‌کنند. مسئولان شهرداری باید با توجه به استقبال مردم چند نمونه مشابه این شب‌بازار را در نقاط مختلف شهر ایجاد کنند.
یکی از ساکنان مجتمع امام علی (ع) از یزد

ورود موتورسیکلت به بزرگراه
چرا از ورود موتورسواران به بزرگراه‌ها جلوگیری نمی‌شود؟ ورود موتورسواران به بزرگراه‌ها غیرقانونی است و در صورت فوت حتی دیه هم به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد، ولی ظاهرا هیچ ابزار بازدارنده‌ای در ‌این زمینه وجود ندارد.
حسین بهاری از چهارمحال ‌و بختیاری

طولانی بودن زمان چراغ راهنمایی
زمان چراغ راهنمایی خیابان ملاصدرا در شیراز از خلدبرین به سمت میدان نمازی بسیار طولانی است و موجب اتلاف وقت می‌شود.
نبی‌پور از فارس

درخواست پول برای ثبت‌نام
با وجود اعلام رسمی آموزش و پرورش مبنی بر دریافت نکردن وجه اضافی از سوی مدارس، برخی از مدارس همچنان برای ثبت‌نام از خانواده‌ها درخواست وجه دارند. لطفا مسئولان آموزش و پرورش یک بار برای همیشه به این وضع خاتمه دهند.
فنایی از قزوین

این خبر را به اشتراک بگذارید