• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67809
+
-

۳۰ هزار نفر ساعت کارگاه مهارت‌آموزی در سلطانیه برگزار شد

۳۰ هزار نفر ساعت کارگاه مهارت‌آموزی در سلطانیه برگزار شد

از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۲۲۰ نفر از متقاضیان مهارت‌آموزی بیش از ۳۰ هزار نفر ساعت کارگاه آموزشی در شهرستان سلطانیه برگزار شده است. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلطانیه، فرماندار این شهرستان با اعلام این خبر گفت: مرکز فنی‌وحرفه‌ای سلطانیه با داشتن 7 مربی کارآمد در رشته‌های رایانه، طراحی دوخت، قنادی، صنایع دستی، اتومکانیک و برق خودرو کارگاه‌های آموزشی ثابتی را برای متقاضیان برگزار می‌کند. 

حسین رحمانی هزاررود اظهار کرد: برای آموزش رشته‌هایی نظیر رایانه و طراحی دوخت کارگاه‌های آموزشی سیار روستایی در روستاهای ویر، سنبل‌آباد، بویین‌زهرا و کاکاآباد نیز در حال برگزاری است. وی با تأکید بر انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها توضیح داد: هم‌اکنون از طریق مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهرستان، کلاس‌های آموزش سرویس و نگهداری ماشین‌آلات برای زندانیان مرکز واقع در یکی از روستاهای این شهر برگزار می‌شود. 

فرماندار سلطانیه افزود: برای اصناف شهرستان نیز کلاس‌های آموزشی در زمینه‌هایی نظیر تعمیر ماشین‌آلات برگزار می‌شود. به منظور تحقق اهداف ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از ابتدای تابستان سال جاری تاکنون ۲۶۸ دانش‌آموز برای شرکت در دوره‌ها و کارگاه‌های مهارت‌آموزی مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهرستان سلطانیه ثبت‌نام کرده‌اند. 

رحمانی گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبری به نام «سال رونق تولید» برنامه‌‌ریزی مسئولان در شهرستان سلطانیه به گونه‌ای انجام می‌گیرد تا از تمامی ظرفیت‌های لازم برای رونق‌بخشی تولید و اشتغال‌زایی بهره‌گیری شود. وی یادآور شد: از آنجایی که از طریق آموزش‌های لازم و کافی می‌توان شاهد تربیت نیروهای زبده و نیروی انسانی کارآمد شد، بنابراین باید متولیان مربوطه توجه ویژه و مضاعفی به این مقوله داشته باشند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید