• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66543
+
-

نخستین آیین «نکوداشت مقام مادر» در یاسوج برگزار می‌شود

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین آیین نکوداشت مقام مادر در استان با همکاری دفتر بانوان و بنیاد مادر برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، «آذر صفایی‌نیا» افزود: نخستین آیین نکوداشت مقام مادر روز چهارشنبه 26‌تیر از ساعت 17 تا 20 در محل سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این‌که در این همایش از 14 مادر نمونه استان تجلیل می‌شود عنوان کرد: این آیین در تمام استان‌های کشور برگزار می‌شود و پس از انتخاب این بانوان نمونه آنها وارد رقابت با مادران سراسر جهان می‌شوند. مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که بدون شک همه مادران این سرزمین نمونه هستند بیان کرد: برای انتخاب منتخبان با محدودیت رو‌به‌رو بودیم.

صفایی‌نیا ابراز کرد: امید است مادران این مرز و بوم همان گونه که لایق بهترین‌ها هستند، در دنیا بدرخشند و الگوهای خوبی برای فرزندانشان باشند. وی با بیان این‌که در نظر اسلام، خانواده و زن محور اصلی جامعه است عنوان کرد: از همین رو باید اعتماد به نفس و خودباوری را در بین زنان ارتقا داد.

صفایی‌نیا بر فراهم‌سازی زمینه‌های اشتغال، ازدواج، تحصیل، بهداشت و درمان و پرداخت هزینه‌های معیشتی برای زنان آسیب‌پذیر و کم‌درآمد تاکید کرد و گفت: دفتر امور بانوان طرح‌های متعددی با محوریت ارتقای شاخص‌های زندگی در خانواده‌ها اجرا می‌کند. وی خاطرنشان کرد: بدون شک زمانی که بانوان به خودشان به عنوان اولویت اول زندگی نگاه کنند، ما شاهد خانواده سالم و بانشاط‌تری هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید