• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66466
+
-

پروژه‌های بالای 70 درصد کهگیلویه در اولویت اختصاص اعتبار

فرماندار کهگیلویه گفت: پروژه‌های بالای 70 درصد در کمیته برنامه‌‌ریزی اعتبار تخصیص داده می‌شود.

به گزارش ایسنا، «جعفر نیکبخت» در نشست شورای اداری در دهدشت با توجه به تخصیص اعتبارات کمیته برنامه‌‌ریزی افزود: امسال پروژه‌های بر اساس نیازهای شهرستان اولویت‌بندی خواهند شد. 
وی بیان کرد: مدیران فقط پروژه‌های بالای 70 درصد را در اولویت قرار دهند. فرماندار کهگیلویه کارهای فرهنگی، ورزشی، کشاورزی، مسائل بهداشتی و مبلمان شهری را از جمله اولویت‌های نیاز مردم و شهرستان عنوان کرد. 

نیکبخت گفت: امسال هیچ طرح جدیدی مطرح نخواهیم کرد و روی طرح‌هایی که پیشرفت بالایی دارند تمرکز می‌کنیم. فرماندار کهگیلویه در ادامه صحبت‌های خود بازدید از روستاها را یادآور شد و تصریح کرد: بسیاری از مشکلات روستاها پیش‌پاافتاده هستند، اما به دلیل بی‌توجهی مدیران این مشکلات همچنان باقی وجود دارند. 

وی اظهار کرد: مدیران طی یک ماه فرصت دارند به روستاها بروند و مشکلات حوزه خود را برطرف کنند. نیکبخت خاطرنشان کرد: پیشرفت پروژه‌های عمرانی حوزه‌های مختلف باید به صورت ماهانه به حوزه فرمانداری گزارش داده شوند. 
وی همچنین خواستار تکریم ارباب رجوع از سوی همه مدیران شد. فرماندار کهگیلویه خواستار سنددار کردن املاک اداری از مدیران شد. وی فعالیت سمن‌ها را یادآور شد و اضافه کرد: سمن‌ها بدون چشم‌داشت در عرصه‌های مختلف یاریگر دولت هستند، اما توجه چندانی به آنها نشده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید