• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 25 تیر 1398
کد مطلب : 66307
+
-

تشدید کنترل نامحسوس جاده‌های بوشهر

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: طرح تشدید کنترل نامحسوس همه جاده‌های مواصلاتی از امروز آغاز شد. 

به گزارش مهر، سرهنگ «جابر پاپری» افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل در کاهش بروز حوادث جاده‌ای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی است که اقدامات خوبی در این زمینه در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی از آغاز طرح تشدید کنترل نامحسوس جاده‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای اجرای این طرح تعدادی خودرو به ناوگان خودرویی پلیس راه استان بوشهر اضافه شده است. رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به پوشش طرح کنترل نامحسوس پلیس راه استان در همه محورهای مواصلاتی و نقاط حادثه‌خیز روستایی خاطرنشان کرد: کاهش تصادفات فوتی و جرحی در محورهای مواصلاتی را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی مهم‌ترین دلایل وقوع تصادفات در استان بوشهر را بی‌توجهی به جلو، رعایت نکردن حق تقدم، تجاوز به چپ، سبقت غیرمجاز و سرعت زیاد عنوان کرد. پاپری خواستار توجه به قوانین و مقررات توسط همه رانندگان شد و گفت: رعایت مسائل ایمنی و قوانین رانندگی نقش مهمی در کاهش مخاطرات جاده‌ای خواهد داشت.


اصلاح نقاط حادثه‌خیز دشتی

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای کشور گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته تلاش می‌شود نقاط حادثه‌خیز شهرستان دشتی رفع شود. به گزارش مهر، «عبدالهاشم حسن‌نیا» در بازدید از محورهای حادثه‌خیز دشتی اظهار کرد: دشتی دومین شهرستان استان بوشهر به لحاظ وسعت است که البته نقاط حادثه‌خیز این شهرستان رفع خواهد شد.

وی در بازدید از محور خورموج- لاور- دشت پلنگ گفت: به‌زودی نشستی ویژه رفع نقاط حادثه‌خیز در این محور در تهران برگزار می‌شود و راهکارهای لازم برای تسریع در روند اجرای رفع نقاط حادثه‌خیز این محور اتخاذ می‌شود. حسن‌نیا همچنین از محور بادوله بازدید کرد و ادامه داد: ورودی و خروجی شهر بادوله ساماندهی می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید