• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 25 تیر 1398
کد مطلب : 66286
+
-

۳ زورخانه جدید در شیراز ساخته می‌شود

رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شیراز با بیان این‌که 3 زورخانه در این کلان‌شهر ساخته می‌شود گفت: یکی از این زورخانه‌ها بین‌المللی است. 

به گزارش تسنیم، «علیرضا هوشمند» افزود: زورخانه بین‌المللی پارس حدود یک ماه پیش با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، جمعی از پیش‌کسوتان ورزش باستانی در شهرک میان‌رود و جنب ورزشگاه پارس آغاز شد. 

وی بیان کرد: قرار است این زورخانه با استانداردهای بین‌المللی در مدت 2 سال و در مساحتی به وسعت 5700 متر‌ مربع ساخته شود. هوشمند با اشاره به این‌که ظرفیت گنجایش این زورخانه حدود 900 تماشاچی است خاطرنشان کرد: زورخانه پارس همچنین دارای فضای اداری، مکان ورزشی، اتاق مدیریت، دبیرخانه، سالن کنفراس، تالار افتخارات، سالن مربیان، کلاس‌های آموزشی، اتاق کمک‌های اولیه و سایر امکانات است.

رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شیراز گفت: در حال حاضر، 23 زورخانه در شیراز فعال است که در این زورخانه‌ها نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیش‌کسوتان به ورزش زورخانه‌ای می‌پردازند.  دبیر هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شیراز نیز اظهار کرد: حدود یک ماه گذشته، زورخانه امیرالمومنین (ع) نصرآباد به عنوان یکی از مناطق جنوبی شیراز توسط «حسین دشتی» از خیران شیرازی، به بهره‌برداری رسید. 

«احمد فلا‌ح‌زاده» افزود: یک زورخانه دیگر نیز در مهدی‌آباد توسط «حسین جوکار» از خیران شیرازی، در دست ساخت است که به‌زودی افتتاح می‌شود. وی بیان کرد: شنبه‌ هر هفته به همت این هیات کودکان کار ورزش زورخانه‌ای را زیر نظر مربیان در زورخانه علی بن ‌ابیطالب(ع) مجموعه ورزشی شهید دستغیب آموزش می‌بینند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید