• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 25 تیر 1398
کد مطلب : 66281
+
-

جاده‌های لنده ایمن شد

جاده‌های لنده ایمن شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لنده گفت: با اجرای عملیات خط‌کشی و نصب گاردریل محور لنده به ایدنک و لنده به موگرمون در این شهرستان ایمن‌سازی شد.

 به گزارش ایرنا، «حمیدرضا اسماعیلی» اظهار کرد: بیش از ۱۵ کیلومتر از محورهای لنده به ایدنک و موگرمون با همکاری اداره کل خط‌کشی و ایمن‌سازی شد.
وی با اشاره به وجود بیش از ۱۲۰ پیچ خطرناک و نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های این شهرستان اظهار کرد: بیشتر این نقاط در محور لنده به دهدشت، لنده به قیام و موگرمون است.

اسماعیلی وضعیت توپوگرافی و کوهستانی مسیرهای ارتباطی شهرستان لنده را باعث ایجاد مسیرهای خطرناک و سخت‌گذر دانست و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۰ پیچ و ۳۲ نقطه حادثه‌خیز در این محورها با خاک‌ریزی ایمن‌سازی شده است. ۱۲۰ متر گاردریل در محور لنده به قیام، ۸۰ متر در محور لنده به دهدشت و ۱۱۰ متر گاردریل نیز در محور لنده به موگرمون نصب شده است.

وی نبود علائم راهنمایی و رانندگی در محورهای شهرستان را یک معضل دانست و گفت: نیاز است مسئولان استانی برای تأمین اعتبار همکاری لازم را انجام دهند. اسماعیلی با اشاره به این‌که منطقه موگرمون یکی از پرجاذبه‌ترین مناطق گردشگری این شهرستان است عنوان کرد: بیش از ۵۰۰ تابلو راهنمایی و رانندگی برای آشنایی گردشگران در نوروز امسال نصب شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید