• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 25 تیر 1398
کد مطلب : 66216
+
-

تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره مطبوعات

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره مطبوعات را تا پایان تیرماه تمدید کرد. 

به گزارش ایرنا، طبق اعلام قبلی این اداره کل فراخوان ششمین جشنواره ملی مطبوعات از یکم تا ۲۰ تیر بود که گفته شده به‌دلیل استقبال اصحاب رسانه فرصت ارسال آثار تا پایان تیر ادامه دارد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: تمام فعالان عرصه رسانه‌های محلی کشور در سراسر استان‌ها اعم از مکتوب، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری که دارای مجوز فعالیت از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. 

 «رضا کمالی‌زرکانی» در جمع خبرنگاران افزود: آثار ارسالی در هر بخش باید در دوره زمانی یکم مرداد ۹۷ تا ۱۵ تیر ۹۸ در رسانه‌ها منتشر شده باشد. 

وی بیان کرد: بر اساس این گزارش علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند با مراجعه به khaligfars. pressfestival. ir آثار خود را بارگذاری کنند. 

کمالی‌زرکانی بررسی وضعیت موجود رسانه‌ای و ایجاد فضای تعامل اهالی رسانه در بهره‌گیری از دانش روزآمد و غنای رسانه، معرفی فرصت‌های رسانه‌ای محلی در فراگیری مشارکت مردمی و تحرک اجتماعی منجر به توسعه و تجلیل از تلاش دانش‌بنیان فعالان و پیشکسوتان رسانه را از هدف‌گذاری این دوره جشنواره عنوان کرد. 

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزیدگان ششمین جشنواره مطبوعات خلیج فارس هر بخش ۱۷ مرداد امسال در بندرعباس معرفی و تقدیر می‌شوند.
 
برپایی نمایشگاه آثار برگزیده، کارگاه آموزشی و نشست روزنامه‌نگاران برتر ایران از بخش‌های جانبی ششمین جشنواره مطبوعات خلیج فارس در استان است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید