• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
سه شنبه 25 تیر 1398
کد مطلب : 66212
+
-

بندر شهید باهنر گواهینامه بین‌المللی IMS گرفت

بنادر
بندر شهید باهنر گواهینامه بین‌المللی IMS گرفت

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از اجرای موفق شانزدهمین ممیزی بین‌المللی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در این مجموعه بندری و دریایی خبر داد و گفت: این دستاورد مهم، نقطه عطفی در مسیر بهبود خدمات‌رسانی و حضور در صحنه رقابت‌های ملی و بین‌المللی است. 

به گزارش فارس «حمیدرضا محمدحسینی» ضمن اشاره به پیاده‌سازی سیستم مدیریت IMS در بندر شهید باهنر اظهار کرد: بهبود ارائه خدمات به عنوان اصل اول مشتری‌مداری، حفاظت از محیط زیست به عنوان مسئولیت اجتماعی سازمانی و صیانت از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان، از جمله اهداف مد نظر این طرح بوده است. 

وی با اشاره به این‌که شانزدهمین ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه IMS مطابق با استاندارد با همکاری شرکت معتبر «IMQ» با موفقیت به پایان رسید، افزود: در این طرح علاوه بر بندر شهید باهنر، بندر شهید حقانی به عنوان بزرگ‌ترین پایانه مسافری دریایی ایران نیز زیر ذره‌بین ممیزان بین‌المللی قرار گرفت. 

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: بنادر شهید باهنر و شهید حقانی، موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ۹۰۰۱:۲۰۱۵ISO، ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ISO و ۱۸۰۰۱:۲۰۰۷OHSAS شدند. 

محمدحسینی در ادامه بیان کرد: دریافت این گواهینامه‌ها سندی بر تعهد این بندر نسبت به اصلاح فرآیندها، بهبود عملکرد، افزایش سطح رضایت مشتریان، ارتقای ایمنی کارکنان و حفظ محیط زیست محسوب می‌شود. 

وی در پایان نتایج مثبت این ارزیابی را بیانگر نمود عینی تلاش و تجلی خدمت متعهدانه یکایک کارکنان در راستای پیشبرد اهداف سازمانی دانست و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد توسعه روزافزون بنادر و گردش مستمر چرخ توسعه و رونق هرچه بیشتر اقتصاد کشور باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید