• جمعه 28 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 9 ذی القعده 1445
  • 2024 May 17
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 65914
+
-

مشکلات پروژه‌های مسکن خیرساز

رئیس مجمع خیرین مسکن‌ساز استان سمنان گفت: پروژه‌های مسکن خیرساز در این استان با مشکلات متعددی نظیر نبود زمین و تسهیلات ارزان‌قیمت مواجه شده است.

«حسین هوشنگ» در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم مجمع خیرین مسکن‌ساز استان سمنان، تکمیل 48 واحد باقیمانده در شهرستان گرمسار است که این واحدها را در سال 98 تکمیل و به متقاضیان واگذار خواهیم کرد.
وی با تأکید بر این‌که اواخر سال 97 ساخت یکی دو واحد مسکن روستایی را در شاهرود آغاز کردیم بیان کرد: یکی از این واحدها در روستای طرود است و تلاش می‌کنیم این بخش از کارها نیز به نتیجه برسد.

رئیس مجمع خیرین مسکن‌ساز استان سمنان اضافه کرد: باوجود این‌که ساخت‌وساز در شهرها را هم پیگیری می‌کنیم، یکی از مشکلات ما در شهرهای بزرگ برای ساخت‌وساز دریافت تسهیلات ارزان‌قیمت است.
هوشنگ با بیان این‌که تسهیلات ارزان‌قیمت وجود ندارد و جامعه هدف ما ضعیف هستند و توان بازپرداخت تسهیلات گران را ندارند گفت: به تسهیلات ارزان‌قیمت نیاز داریم و از دولت خواهش می‌کنیم تا در این زمینه برنامه‌ریزی کند و تسهیلات ارزان‌قیمت برای جامعه هدف ما در نظر بگیرد.

وی با تأکید بر این‌که برنامه مهم مجمع خیرین مسکن‌ساز استان سمنان در سال 98 فعالیت در شهرها و روستاهای با جمعیت زیر 25 هزار نفر است اضافه کرد: در این مناطق تسهیلات ارزان‌قیمت از محل اعتبارات بنیاد مسکن وجود دارد.

رئیس مجمع خیرین مسکن‌ساز استان سمنان با اشاره به این‌که اقشار محروم را در شهرهای کوچک و روستاها شناسایی می‌کنیم بیان کرد: اگر امکاناتی مثل زمین و تسهیلات ارزان‌قیمت را دریافت کنیم، چند واحد مسکونی جدید را امسال می‌سازیم.
وی بیان کرد: اگر بتوانیم تسهیلاتی را در شهرها دریافت کنیم، ساخت‌وساز در شهرها را هم در برنامه قرار می‌دهیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید