• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 65896
+
-

کسب 3 مدال طلا برای ورزشکاران زورخانه‌ای ساوه

3 عضو تیم منتخب زورخانه‌ای ساوه مدال طلای مسابقات کشوری را به میزبانی تهران کسب کردند.  به گزارش ایرنا، رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای استان مرکزی افزود: این مسابقات به صورت آزاد و در سبک چشمه به مناسبت بزرگداشت حاج عباس حاجیان، رئیس اسبق فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و پیش‌کسوت این رشته ورزشی در زورخانه المپیک تهران برگزار شد. «تیمور همتی» افزود: در پایان این مسابقات که با حضور پهلوانان زورخانه‌ای رده سنی بزرگسالان انجام شد، تیم استان مرکزی توانست با درخشش اعضای ساوجی خود 3 مدال طلا کسب کند.

وی اظهار کرد: «مصطفی مفید» در رشته میل‌گیری سنگین توانست نمایش قابل تحسینی با میل ۶۰ کیلوگرمی داشته باشد و ضمن کسب مدال طلا، رکورد کشور را نیز جابه‌جا کند.
رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای استان مرکزی بیان کرد: «محمد سروریان» نیز در رشته کباده ۵۰ کیلوگرمی و «احمد هادیان» در کباده ۳۲ کیلوگرمی موفق به کسب ۲ مدال طلای دیگر برای تیم استان شدند.

همتی گفت: با توجه به این‌که این مسابقات به سبک آزاد برگزار شد و محدودیتی برای شرکت‌کنندگان وجود نداشت، رقابت‌ها فشرده و سنگین بود، اما ورزشکاران استان مرکزی قابلیت‌های بالای خود را نشان دادند.
وی اضافه کرد: جوایز این مسابقات علاوه بر مدال و لوح، به صورت نقدی از سوی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای به نفرات برتر اهدا شد.

همتی اظهار کرد: در استان مرکزی ۲۷ زورخانه قابل استفاده وجود دارد و تاکنون 1100 ورزشکار زورخانه‌ای ساماندهی شده‌اند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید