• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 65868
+
-

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین شهرک خودرویی در قم

با بهره برداری از فاز نخست این شهرک 34 واحد نمایشگاهی، 6 واحد ویژه خدماتی و 48 واحد تعمیرگاهی فعال می‌شوند

فاز نخست شهرک خدمات خودرویی قم به‌عنوان بزرگ‌ترین شهرک خودرویی کشور همزمان با میلاد امام رضا(ع) به بهره‌برداری رسید. به گزارش تسنیم، شهردار قم در این مراسم با اشاره به لزوم ساماندهی صنوف مزاحم در شهر گفت: فاز نخست شهرک خودرویی برای مسائل زیست‌محیطی و ایجاد آرامش برای مردم قم ایجادشده است. «سید مرتضی سقائیان نژاد» افزود: شهرک خودرویی قم در زمینی به مساحت 330 هزار متر‌ مربع و با زیربنای 150 هزار متر‌ مربع در 6 فاز پیش‌بینی‌شده که در فاز نخست شامل 34 واحد نمایشگاهی، 6 واحد ویژه خدماتی و 48 واحد تعمیرگاهی است. 

این شهرک در مجاورت میدان میوه و تره‌بار و گمرک قم، واقع در بلوار شهید رجایی ساخته ‌شده و در این شهرک 1500 واحد صنفی متشکل از واحدهای نمایشگاهی، خدماتی و تعمیرگاهی شامل صافکاری، نقاشی، لوازم‌یدکی، تودوزی اتومبیل، اگزوزسازی، پرس شیلنگ، باتری‌ساز، تراشکار، سپرساز، کارواش، نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش، جایگاه عرضه سوخت و غیره طراحی ‌شده است.

 همچنین در این پروژه علاوه بر تأمین خدمات وابسته به خودرو، خدمات جانبی از جمله رستوران مجهز، بزرگ‌ترین مرکز لوازم‌یدکی، دفتر اسناد رسمی و پلیس+10، جایگاه سوخت چندمنظوره، پایگاه نیروهای انتظامی و اورژانس و همه خدمات وابسته شامل سوپرمارکت، تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ و پارک مخصوص کودکان نیز در نظر گرفته ‌شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید