• جمعه 28 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 9 ذی القعده 1445
  • 2024 May 17
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 65899
+
-

اراک میزبان برنامه پویش ملی صادرات می‌شود

دبیر اجرایی پویش ملی صادرات از برگزاری برنامه پویش ملی صادرات به میزبانی اراک در مرداد خبر داد.

به گزارش فارس، «بهنام آزادی» در جلسه هماهنگی برنامه پویش ملی صادرات به میزبانی اراک که در اتاق بازرگانی اراک برگزار شد، برنامه پویش ملی صادرات به میزبانی اراک را یک فرصت کلیدی برای اصلاح حلقه صادرات دانست.

وی گفت: برای بهبود شرایط اقتصادی نیاز به آموزش در بخش صادرات و مهارت‌آموزی اصولی در این بخش به شدت احساس می‌شود.
دبیر اجرایی پویش ملی صادرات با بیان این‌که میزبانی اراک از این برنامه برای در اختیار قرار دادن دانش صادرات می‌تواند یک گام مهم در بخش صادرات استان مرکزی باشد بیان کرد: جامعه هدف این پویش بیشتر جوانان هستند و آموزش افراد برای رسیدن 500 صادرکننده در استان مرکزی هدف‌گذاری شده است.

آزادی با بیان این‌که پویش صادرات رسیدن به این موفقیت را در پیمودن 10 گام ممکن می‌داند افزود: در برنامه‌ای که اراک در مرداد امسال میزبان آن است 5 ‌گام دستیابی به صادرات بیان می‌شود و در ادامه این سلسله برنامه‌ها بقیه گام‌ها نیز آموزش داده خواهد شد.
وی تأکید کرد: همه بخش‌های استان با همکاری منسجم باید زمینه بهره‌مندی هر چه بیشتر استان از میزبانی این پویش ملی را فراهم کنند. 

آزادی اظهار کرد: طبق برآوردهای انجام شده، تاکنون برنامه برای 300 تا 500 نفر در نظر گرفته شده است که شامل بخش‌های مدیران شرکت‌های کوچک، جوانان علاقه‌مند به حوزه صادرات و بخش آزاد برای شرکت کردن علاقه‌مندان به صادرات است و به زودی ثبت‌نام افراد شروع می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید