• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 4 تیر 1398
کد مطلب : 61862
+
-

قطار ارومیه– تهران یک روز در میان شد

حمل‌و‌نقل
قطار ارومیه– تهران یک روز در میان شد

مدیر کل راه‌آهن آذربایجان غربی از افزایش رفت و آمد قطار در مسیر ارومیه-تهران خبر داد. 

«شاپور ارسلانی» در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به استقبال مردم آذربایجان غربی از سفرهای ریلی گفت: در اولین روز از هفته جاری رفت و آمد قطار در مسیر ارومیه-تهران از دو بار در هفته به یک روز در میان افزایش یافته است و در صورت افزایش تعداد مسافران و همچنین استقبال مردم، تردد قطارها در این مسیر افزایش خواهد یافت.

وی از شناور شدن سهمیه فروش بلیت قطار به مسافران در مسیر ارومیه به تهران و بالعکس خبر داد و افزود: پیش از این سهمیه فروش بلیت در این مسیر محدود بود که از اول تابستان محدودیت حذف شده است و شهروندان می‌توانند از همه آژانس‌های کشور و شهر ارومیه به صورت اینترنتی بلیت راه‌آهن تهیه کنند.

این مسئول در زمینه ارائه تسهیلات به مسافران در ایستگاه راه‌آهن ارومیه گفت: بر اساس قرارداد با یک شرکت تاکسیرانی، انواع تاکسی از این پس به صورت ثابت و با نرخ مصوب در این ایستگاه مستقر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، ارومیه از سال گذشته از طریق خط آهن مراغه–ارومیه به شبکه ریلی کشور وصل شده است. ایستگاه ارومیه با ۱۶ هزار متر‌ مربع زیربنا و یک سالن ترانزیت، بزرگ‌ترین ایستگاه این مسیر به شمار می‌رود که سال گذشته در سفر استانی رئیس‌جمهور به آذربایجان غربی افتتاح شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید