• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 30 خرداد 1398
کد مطلب : 60777
+
-

پشت‌پرده سقوط دختر 17ساله از پل عابر پیاده در بجنورد


فرمانده انتظامی بجنورد جزئیات تازه‌تری از حادثه سقوط دختری نوجوان از پل عابر پیاده در این شهر را بازگو کرد و گفت: آزار و اذیتی در کار نبوده و این دختر با قصد خودکشی خودش را پایین انداخته است.
در جریان این حادثه دختری 17ساله از پل عابر پیاده محدوده میدان آزادگان بجنورد سقوط کرد و به‌شدت آسیب دید. هرچند ابتدا اعلام شد وی برای فرار از دست چند مزاحم خودش را پایین انداخته، اما فرمانده انتظامی بجنورد اعلام کرد که وی با قصد خودکشی دست به این کار زده است.
سرهنگ علی پاکدل در این‌باره به ایرنا گفت: این دختر که 17سال دارد، به‌علت اختلالات روانی خود را از پل عابر پیاده میدان آزادگان به پایین انداخته است. این دختر در این حادثه از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان تحت مداواست. وی ادامه داد: از کیف این دختر مقداری سیگار کشف شده و خانواده وی شناسایی شده‌اند.
سرهنگ پاکدل با اشاره به اینکه در فضای مجازی، علت سقوط این دختر حمله دو، سه‌مرد به وی و آزار و اذیت او عنوان شده است افزود: این امر صحت ندارد و این فرد مورد آزار کسی قرار نگرفته است. همچنین در فضای مجازی اعلام شده بود این دختر به کما رفته، این در حالی است که او هوشیاری خود را به‌دست آورده و می‌تواند صحبت کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید