• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 30 خرداد 1398
کد مطلب : 60776
+
-

ربودن مرد بنگاهدار برای امضای برگه‌های سفید


3مرد در نقشه‌ای حساب‌شده مرد بنگاهدار را به بهانه اجاره خانه فریب دادند و با خود بردند اما در بین راه با تهدید، او را وادار به امضای اسناد ملکی کردند.
چند روز قبل مردی به کلانتری‌30 اسلام‌آباد کرج رفت و مدعی شد چند نفر با ربودن وی، مجبورش کرده‌اند که چند برگه ملکی را امضا کند. او گفت: ساعت 9شب فردی سوار بر یک خودروی سمند نزد من آمد و مدعی شد می‌خواهد یک آپارتمان اجاره کند. به همین دلیل برای بازدید آپارتمان سوار خودرواش شدیم و به راه افتادیم اما کمی آن‌طرف‌تر 2 نفر دیگر هم سوار ماشین شدند. آنها با تهدید دست و پایم را بستند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند و مجبورم کردند چند برگه سفید را امضا کنم و ساعتی بعد با سرقت مقداری پول و گوشی موبایلم، من را در جاده چالوس رها کردند.
به‌دنبال این شکایت، مأموران به تحقیق در محل آدم‌ربایی پرداختند و موفق شدند خودروی آدم‌ربایان را شناسایی کنند. به این ترتیب مالک سمند در محمدشهر کرج دستگیر شد. او ابتدا منکر آدم‌ربایی شد اما وقتی در برابر شاکی قرار گرفت، به همدستی با آدم‌ربایان اعتراف کرد اما گفت از نقشه 2نفر دیگر برای ربودن مرد بنگاهدار بی‌اطلاع بوده است. او گفت: 2نفر از آشنایانم گفتند که مرد بنگاهدار معتاد است و می‌خواهند او را به کمپ ترک اعتیاد ببرند. به همین دلیل خودروی من را دربست کرایه کردند و از من خواستند او را سوار خودروام کنم. وی ادامه داد: وقتی 2همدستم سوار ماشین شدند و شروع به ضرب و شتم مرد بنگاهدار کردند، فهمیدم که به من دروغ گفته‌اند و قصدشان گرفتن امضا از شاکی است.
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این‌باره به پایگاه خبری پلیس گفت: هم‌اکنون این متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای دستگیری 2متهم دیگر ادامه دارد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد یکی از متهمان تحت تعقیب پیش از این نیز با همین شیوه دست به آدم‌ربایی زده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید