• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60664
+
-

در حاشیه سیاست

جلیلی: غربی‌ها به ما دیکته می‌گویند
نماینده رهبری در شورای‌عالی امنیت ملی با انتقاد از روند مذاکره غرب با ایران نوشت: غربی‌ها با ما مذاکره نمی‌کنند، دیکته می‌گویند. به گزارش ایسنا، در یادداشت توییتری سعید جلیلی آمده است: غربی‌ها با ما مذاکره نمی‌کنند، دیکته می‌گویند. این اسمش مذاکره نیست که هرچه آنها گفتند را ما بپذیریم. دیپلمات آلمانی به تهران آمد و گفت اگر برجام میوه ندارد از سایه آن استفاده کنید! این جسارت است.

  دلیل مخالفت مهاجرانی با مذاکره
 عطاءالله مهاجرانی، وزیر ارشاد در دوره اصلاحات در توییتی نوشت: «می‌گویند شما که نزدیک 30 سال پیش درباره مذاکره مستقیم مقاله نوشتی، چرا اکنون مخالف مذاکره هستی!؟ دلیلش روشن است، همه عناصر معادله تغییر کرده‌اند، گفته‌اند: کارها در گرو زمانه خویشند، الأمور مرهونة باوقات‌ها. مدرس گفته بود، برخی از ترس مرگ، خودکشی می‌کنند.»

  یک مرجع تقلید خطاب به ترامپ: به جهنم که از برجام خارج می‌شوید
آیت‌الله مکارم‌شیرازی در دیدار با وزیر علوم گفت: معتقد هستیم که بر آمریکا پیروز خواهیم شد، زیرا رئیس‌جمهور آمریکا دچار اوهام است و سرمایه او نیز دروغ است و با این اوهام قطعا شکست خواهد خورد. به گزارش ایسنا، این مرجع تقلید با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن و بدعهدی آمریکا گفت: مدت زیادی مذاکره انجام شد و نتیجه آن نیز برجام بود ولی آمریکا اعلام کرد که یک طرفه خارج می‌شوم؛ باید گفت به جهنم که خارج می‌شوید.

این خبر را به اشتراک بگذارید