• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60540
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/7RWj
+
-

تقویت زیرساخت برای تامین آب

تقویت زیرساخت برای تامین آب

سرپرست آبفای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقویت زیرساخت‌ها نقش موثری در تامین آب پایدار برای شهرهای استان دارد. 

به گزارش مهر، «فیض‌الله پاسره» در نشست مشترک با مدیران ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی استان افزود: با نزدیک شدن به فصول گرم سال و افزایش میزان مصرف آب، چالش‌های پیش روی آب و فاضلاب در شهرها و روستاها نیز بیش از پیش احساس می‌شود.

وی با اشاره به این‌که تقویت زیرساخت‌های آب و فاضلاب باید به صورت جدی‌تر مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: باید به فکر منابع پایدار تامین آب برای شهروندان باشیم.
 پاسره با بیان این‌که باید برنامه‌های مدیریت شبکه توزیع در ماه‌های پیک مصرف آب هرچه بیشتر تقویت شود گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف بهینه آب نیز باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی مشترکین را بزرگ‌ترین سرمایه شرکت آب و فاضلاب دانست وافزود: باید ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هرچه بیشتر نهادینه شود و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکرد. سرپرست شرکت آبفای استان تقویت روحیه جهادی و تلاش برای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان را امری ضروری دانست و گفت: تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت مشترکین نباید به هیچ وجه کمرنگ شود.

پاسره ارائه خدمات باکیفیت مطابق با استانداردهای روز به شهروندان و حفظ کیفیت آب شرب را خط قرمز آب و فاضلاب استان عنوان کرد و افزود: در آب و فاضلاب شهری و روستایی مجهزترین و به‌روزترین تجهیزات آزمایشگاهی برای پایش کیفیت آب و فاضلاب در شهرهای استان وجود دارد و به صورت مداوم کیفیت و بهداشت آب شرب شهروندان کنترل می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید