• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60536
+
-

آمادگی گناوه برای ساخت سینما امید

آمادگی گناوه برای ساخت سینما امید

فرماندار گناوه گفت: مشکلاتی که برای ساخت احداث طرح سینمای امید در این شهر وجود دارد حل‌شدنی است و باید هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی آن آغاز شود. 

به گزارش ایرنا، «سیدعلی پاک‌نژاد» در نشست با مدیر‌کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: طرح احداث سینما امید در 3 نقطه از شهرهای کشور مصوب شده که در استان بوشهر، شهرستان گناوه به عنوان پایلوت انتخاب شده است.
وی گفت: برای اجرای این طرح آمادگی کامل وجود دارد تا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به محض تحویل دادن زمین، شهرداری عملیات اجرایی آن را آغاز کند. 
فرماندار گناوه اظهار کرد: شورای اسلامی شهر موظف است برای احداث سینما امید اعتبارات فرهنگی اختصاص دهد.

پاک‌نژاد گفت: با نگاه و توجهی که استاندار بوشهر به این طرح دارد تمام توان و تلاش خود را برای محقق شدن به کار خواهیم بست. 

فرماندار گناوه افزود: هنرمندان این شهرستان نیاز به فضای کافی دارند و فضاهای موجود پاسخگوی آنان نیست و برای حضور در رقابت‌های کشوری و استانی نیاز به وسیله نقلیه دارند.
وی بیان کرد: یکی از مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با گستردگی و قابلیت‌های فراوان، کمبود نیروی انسانی است که انتظار داریم برطرف شود. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: زیرساخت‌های اقتصادی و فرهنگی باید هم‌راستا باشند، چون در غیر این صورت به توسعه‌ دست نخواهیم یافت.
«فاطمه کرم‌پور» افزود: برای اجرای هرچه سریع‌تر احداث سینما در شهر گناوه همت و تلاش مضاعف توسط مسئولان این شهرستان نیاز است. امیدواریم که در یک هفته آینده جانمایی زمین سینما امید گناوه مشخص و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید