• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60534
+
-

بازسازی خطوط آب‌رسانی بوشهر سرعت می‌گیرد

در استان
بازسازی خطوط آب‌رسانی بوشهر سرعت می‌گیرد

مدیر کل دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب و فاضلاب کشور خواستار مصرف بهینه آب در کشور شد و گفت: مردم برای گذر از شرایط سخت کم‌آبی در تابستان همکاری کنند. 

به گزارش مهر، «سید علیرضا طباطبایی» در بازدید از روند اجرایی بازسازی و توسعه شبکه آب‌رسانی استان بوشهر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته روند بازسازی خطوط آب‌رسانی استان بوشهر تسریع می‌شود.
وی از بازسازی خطوط آب‌رسانی در شهرهای بوشهر، برازجان و جم خبر داد و اضافه کرد: استان بوشهر دارای شرایط خاصی در زمینه تامین آب شرب است و به همین منظور، تسریع در بازسازی خطوط آب‌رسانی در دستور کار است. 

مدیر کل دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص استان بوشهر، از ظرفیت اعتباری شرکت‌های آب و فاضلاب 5 استان کشور برای بهبود آب‌رسانی در این استان استفاده می‌شود.

طباطبایی با اشاره به آغاز بازسازی شبکه آب‌رسانی استان بوشهر از اردیبهشت‌ ادامه داد: عملیات اصلاح شبکه آب‌رسانی 3 شهر استان بوشهر با مشارکت شرکت‌های آبفای مشهد، تهران، اصفهان، شیراز و آذربایجان شرقی در حال انجام است. 
وی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح به تعدیل شرایط موجود برای گذر از شرایط سخت تابستان پیش‌ رو اشاره کرد و افزود: این طرح هم‌اکنون دارای ۵۰ درصد پیشرفت است.

این خبر را به اشتراک بگذارید