• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 28 خرداد 1398
کد مطلب : 60182
+
-

کمبود کالا در بازار اراک وجود ندارد

 مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: مشکلی در مورد تأمین کالاهای اساسی در نقاط مختلف این استان وجود ندارد. به گزارش ایرنا، «محمود نعمتی» در ستاد تنظیم بازار استان افزود: قند، شکر، برنج، روغن و دیگر اقلام و کالاهای اساسی به میزان کافی در استان مرکزی موجود است و هیچ کمبودی در این خصوص وجود ندارد. 

وی ادامه داد: کمیته‌های تخصصی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف برای تنظیم بازار و جلوگیری از کمبود کالای اساسی نظارت‌های شبانه‌روزی بر فعالیت اصناف و تولیدکنندگان دارند. مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی اظهار کرد: قیمت قطعی شیرخام نیز از سوی ستاد تنظیم بازار کشور با 2/3 چربی ۲۳ هزار و ۹۰۰ ریال ابلاغ شده و همه فروشگاه‌های عرضه این محصول نیز باید قیمت ستاد تنظیم بازار کشور را رعایت کنند. 

نعمتی اضافه کرد: بر اساس ابلاغ ستاد تنظیم بازار کشور، قیمت روغن با بسته‌بندی فلزی ۲۰ درصد و دیگر بسته‌بندی‌ها ۱۰ درصد افزایش قیمت دارد و مردم هنگام خرید به قیمت‌های مندرج توجه داشته باشند. وی افزود: به دلیل مشکلات تحریم، تولید روغن جامد با تنگناهایی مواجه است که این موضوع نیز توسط مسئولان در حال پیگیری است. 

مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: برخی سایزهای لاستیک‌های سنگین نیز در استان با کمبودهایی مواجه است که مقدمات حل این مشکل نیز اندیشده شده و در خصوص تأمین لاستیک سبک نیز یک کمیته 

این خبر را به اشتراک بگذارید