• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 27 خرداد 1398
کد مطلب : 59939
+
-

سمنان سالن کبدی ندارد

رئیس هیأت کبدی استان سمنان با بیان این‌که شهر سمنان سالن کبدی ندارد گفت: سالن کبدی فولادمحله امسال افتتاح می‌شود. «سیدمحمد شاهمیری» در گفت‌وگو با فارس با تأکید بر این‌که سالن اختصاصی کبدی در شهر سمنان وجود ندارد اظهار کرد: حسین‌آباد کالپوش سالن کبدی دارد و سالن اختصاصی فولادمحله را سال 98 به بهره‌برداری می‌رسانیم.

وی با اشاره به این‌که سالن کبدی سرخه را هم امسال به بهره‌برداری می‌رسانیم اضافه کرد: این سالن به‌زودی در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد. رئیس هیأت کبدی استان سمنان با بیان این‌که ایجاد سالن اختصاصی در سمنان را هم در دستور کار داریم بیان کرد: این موضوع را نیز در حوزه تقویت زیرساخت‌های کبدی به سرانجام خواهیم رساند. شاهمیری اظهار کرد: تیم‌های نوجوانان کبدی استان سمنان در دو بخش دختران و پسران اواخر خردادماه به مسابقات کشوری به میزبانی سبزوار اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: جلسه هیأت رئیسه هیأت کبدی استان سمنان برگزار شد و برنامه‌ها تا آخر تابستان بسته شده است.
رئیس هیأت کبدی استان سمنان با تأکید بر این‌که 600 کبدی‌کار در رده‌های مختلف سنی در این استان فعالیت دارند اضافه کرد: این ورزشکاران در مسابقات مختلف استانی شرکت می‌کنند.

شاهمیری با اشاره به این‌که حدود 400 کبدی‌کار بیمه‌شده مرد و زن در استان سمنان فعالیت دارند اظهار کرد: بیمه‌ سایر ورزشکاران فعال را هم در برنامه داریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید