• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 27 خرداد 1398
کد مطلب : 59913
+
-

بهره‌مندی 14 روستای ساوه از آب آشامیدنی

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: 14 روستای شهرستان ساوه تا پایان امسال از آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد. 

به گزارش ایسنا، «محمدرضا منصوری» در حاشیه افتتاح کارخانه خوراک دام عشایر استان مرکزی و مزرعه کشت گیاهان دارویی در منطقه شورقویی ساوه که با حضور رئیس سازمان امور عشایری کشور صورت گرفت اظهار کرد: این 14 روستا به دلیل پراکندگی جغرافیایی و موقعیتی با مشکلات جدی در حوزه تأمین آب برخوردار بودند که با تخصیص اعتباری بیش از17 میلیارد تومان مشکل تأمین آب شرب این روستاها برطرف و تا پایان سال از این نعمت برخوردار خواهند شد. 

وی از استاندار مرکزی خواست تا با تخصیص 2 میلیارد تومان دیگر که قبلا وعده داده بود زمینه ساز تسریع در اجرای این طرح و برخورداری ساکنان روستاها از آب آشامیدنی سالم شود. 

منصوری خواستار حمایت دولت از عشایر به منظور زدودن چهره محرومیت از آنها شد و افزود: توسعه کشت گیاهان دارویی و حمایت از گردشگری و صنایع دستی از جمله برنامه‌های سازمان عشایری است که با تخصیص تسهیلات با نرخ 4 درصد به متقاضیان صورت می‌گیرد. 

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جبران خسارت‌های سرمازدگی از طریق اعطای تسهیلات مربوطه از دیگر موضوعاتی است که پیگیر خواهیم بود و امیدواریم با تخصیص اعتبارات مربوطه بخشی از خسارات سرمازدگی عشایر و روستاها جبران شود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید