• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 27 خرداد 1398
کد مطلب : 59857
+
-

پلمب ۱۰ مکان تفریحی متخلف در یاسوج

نظارت
پلمب ۱۰ مکان تفریحی متخلف در یاسوج

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از باغ‌ها، اماکن گردشگری، تفریحی و کافی‌شاپ‌های یاسوج دستور پلمب 10 مورد از باغ‌ها و اماکن تفریحی متخلف را صادر کرد. به گزارش ایسنا، «ستار طالبی‌پور» گفت: برای ساماندهی باغ‌ها و اماکن گردشگری و تفریحی و کافی‌شاپ‌های مرکز استان و پیشگیری از وقوع جرائم احتمالی در این اماکن بازدید‌های میدانی صورت گرفته است. 

وی افزود: در این زمینه، جلسات متعددی با حضور مدیران و نهاد‌های متولی از جمله مرجع انتظامی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی برگزار و مقرر شد که نهاد‌های مذکور با هماهنگی پلیس اماکن و نیروی انتظامی در بازه زمانی مشخص اقدامات متقضی را اعمال کنند. 

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: نتیجه پیگیری موضوع منتهی به پلمب تعداد قابل‌توجهی از اماکن و باغ‌ها مذکور شد و مطابق گزارش‌های واصله از مرجع انتظامی، برای افرادی که مرتکب بزه فک پلمب غیرقانونی شده بودند پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل شده و در دست رسیدگی است. طالبی‌پور هدف از این اقدامات را بهبود اماکن مذکور در ارائه خدمات سالم و ضابطه‌مند و ایجاد فضای امن و آرام برای شهروندان و گردشگران و همچنین برخورد قانونی و جلوگیری از ادامه فعالیت اماکن فاقد مجوز عنوان کرد. 

وی اضافه کرد: با اماکنی که فاقد مجوز لازم برای ارائه خدمات هستند و در ارائه خدمات مرتکب جرم می‌شوند که موجبات نارضایتی شهروندان و گردشگران را فراهم می‌سازد، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید