• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 27 خرداد 1398
کد مطلب : 59836
+
-

تعیین تکلیف 2 بیمارستان دنا بعد از سال‌ها

اخبار استان
تعیین تکلیف 2 بیمارستان دنا بعد از سال‌ها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سفرهای شهرستانی، این بار به شهرستان توریستی دنا سفر کرد تا از نزدیک در جریان مشکلات حوزه بهداشت و درمان قرار گیرد و تدابیر لازم اندیشیده شود. به گزارش ایسنا، دکتر «پرویز یزدان‌پناه» با اشاره به موقعیت ویژه و خاص شهرستان دنا از دو نگاه گردشگرپذیر بودن و عبور شاهراه ارتباطی و کریدور شمال به جنوب (یاسوج - اصفهان) از این شهرستان افزود: با توجه به وضعیت استراتژیک این شهرستان، باید به بهترین شکل ممکن و در یک سطح مطلوب خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شود. وی خواستار برطرف کردن موانع ارائه خدمات شد و بیان کرد: ارائه خدمات اورژانسی به صورت کامل و بدون کمبود با دسترسی آسان مردم به امکانات ضروری است و در این زمنیه هیچ گونه کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

یزدان‌پناه با اشاره به این‌که یکی از مهم‌ترین خواسته مردم شهرستان دنا از گذشته تاکنون احداث بیمارستان بوده است ادامه داد: تعیین تکلیف دو بیمارستان سی‌سخت و پاتاوه به‌جد در دستور کار قرار دارد و در آینده‌ای نزدیک تعیین تکلیف می‌شود و به مناقصه گذاشته می‌شوند. وی با اعلام این‌که هنوز برخی مجوزهای لازم برای احداث بیمارستان پاتاوه اخذ نشده است تصریح کرد: برای تعیین تکلیف این دو پروژه در کمترین زمان ممکن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

این مسئول با اشاره به این‌که تراز مالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا منفی است خاطرنشان کرد: امیدوارم با جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری و ریخت‌ و پاش‌ها و همچنین صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف این وضعیت بهبود یابد. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به‌روز شدن پرداختی پزشکان، پرستاران و کارکنان را جزو اولویت‌های خود عنوان و اضافه کرد: بهره‌وری و ارائه آموزش‌های لازم برای کارکنان در برنامه‌های مسئولان دانشگاه در حوزه‌های مختلف قرار بگیرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید