• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59770
+
-

کوپر جانشین دی‌کاپریو

سینما
کوپر جانشین دی‌کاپریو

 آرش نهاوندی/مترجم

گیرمو دل تورو ابراز تمایل کرده تا بردلی کوپر در فیلم جدیدش «کابوس خیابان» به جای لئوناردو دی‌کاپریو در نقش اول مرد ظاهر شود. به گزارش ورایتی‌فیلم، در پی به توافق نرسیدن دی‌کاپریو برای بازی در این فیلم، مذاکراتی برای پیوستن بردلی کوپر به فیلم کابوس خیابان آغاز شده است. 

هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که بردلی کوپر، کارگردان و بازیگر فیلم ستاره‌ای متولد می‌شود (2018) که به‌تازگی از همسرش ایرینا شایک نیز جدا شده به تیم سازنده کابوس خیابان بپیوندد. فیلم کابوس خیابان را دل تورو کارگردانی خواهد کرد. او همچنین به همراه کیم مرگان نگارش فیلمنامه این فیلم را عهده‌دار است. گیرمو دل تورو، جی مایلز دیل، کمپانی تولید‌کننده محصولات سرگرم‌کننده تی‌اس‌جی و فاکس سرچ لایت ازجمله تهیه‌کنندگان فیلم کابوس خیابان هستند. 

کمپانی فاکس‌سرچ‌لایت همچنین توزیع این فیلم در سراسر دنیا را عهده‌دار خواهد بود. البته کار گیرمو دل‌تورو ساده‌ نخواهد بود؛ چراکه کمپانی فاکس نیز در سال1947 فیلمی نوآر و کلاسیک با عنوان کابوس خیابان با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته ویلیام لیندسی گرشام ساخته بود؛ بنابراین به‌نظر می‌رسد ساخت اقتباسی جدید از این فیلم به‌ویژه که فیلم کابوس خیابان(1947) در زمان خود بسیار مورد استقبال منتقدان قرار گرفته بود، کاری شبیه به یک خودکشی باشد که البته سوابق گیرمو دل تورو نشان داده که به‌احتمال زیاد از پس آن برخواهد آمد. 
فیلمبرداری از کابوس خیابان پس از آنکه بازیگران سایر نقش‌ها نیز انتخاب شدند، در پاییز 2019آغاز خواهد شد.
داستان این فیلم نیز بر مدار داستان فیلم کلاسیک کابوس خیابان ساخته شده در سال 1947می‌گذرد. در آن فیلم تایرون پاور در نقش مردی جاه‌طلب و فاسد یک زن روانشناس را به استخدام خود درمی‌آورد و این دو به همراه هم با اقدامات ذهنی خود جیب بسیاری از مردم را خالی می‌کنند، اما مشکل از آنجایی آغاز می‌شود که زن روانشناس تلاش‌های خود را برای غلبه و تسلط بر کارفرمایش(تایرون پاول) آغاز می‌کند. 
بردلی کوپر سال قبل با ساخت ستاره‌ای متولد می‌شود در اسکار  2019با نامزدی در 8رشته و برنده شدن در رشته بهترین موسیقی غیراقتباسی خوش درخشیده بود. او توانسته بود با این فیلم به فروش 400میلیون دلاری در سراسر دنیا برسد. او اخیرا به‌عنوان بازیگر در فیلم جنایی میول به کارگردانی کلینت ایستوود ظاهر شده است.
گیرمو دل تورو، کارگردان مکزیکی 54ساله هم به‌عنوان یک کارگردان تا‌کنون توانسته است با فیلم‌های لابرینت پان و شکل آب به‌ترتیب در سال‌های 2006و 2017برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید