• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59554
+
-

پرواز زنجان - مشهد از دوم تیر برقرار می‌شود

مدیر فرودگاه زنجان از برقراری مجدد پرواز زنجان ـ مشهد از دوم تیر امسال خبر داد. محمد قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: دوم تیر امسال آغاز مجدد پروازهای زنجان ـ مشهد است. از 2 هفته گذشته پیش‌فروش بلیت‌های آن در آژانس‌های مسافرتی فعال در استان آغاز شده است. 

وی با اشاره به این‌که شرکت هواپیمایی به دلیل چک‌ سنگین هواپیماها با محدودیت پرواز روبه‌رو شده بود، گفت: بر همین اساس پرواز زنجان ـ مشهد نیز مدتی متوقف بود اما از تیرماه دوباره برقرار می‌شود. 

مدیر فرودگاه زنجان ادامه داد: این هواپیما روزهای یکشنبه هر هفته ساعت 13 به مقصد زنجان پرواز می‌کند و ساعت 15 در فرودگاه زنجان به زمین می‌نشیند. ساعت 16 نیز زنجان را ترک می‌کند و ساعت 18 در مشهد فرود می‌آید. 

قاسمی افزود: روزهای چهارشنبه هر هفته نیز ساعت 9 صبح هواپیما از فرودگاه مشهد به سمت زنجان حرکت می‌کند، ساعت 11 در فرودگاه زنجان خواهد بود و ساعت 12 به سمت مشهد پرواز خواهد کرد. وی همچنین از میزبانی فرودگاه زنجان برای انجام پروازهای حج تمتع خبر داد و گفت: ۱۷ تیرماه زمان آغاز پروازهای حج تمتع در سراسر کشور است که زنجان نیز زائران را به سرزمین وحی اعزام می‌کند. 

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به این‌که تعداد زائران استان زنجان ۱۶۳۰ نفر است، تصریح کرد: هنوز آمار دقیقی برای نوع هواپیما و تعداد پروازها اعلام نشده است و تعداد پروازها با توجه به نوع هواپیما متفاوت خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید