• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59548
+
-

همه‌چیز درباره فروش خانه سازمانی در همدان

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان این‌که در کل استان 66 واحد از خانه‌های سازمانی به فروش رفته است، گفت: در مجموع 295 خانه سازمانی در استان همدان وجود دارد که از این تعداد 66 واحد به ‌فروش رفته و 229 واحد موجود است. 

حسن ربانی‌ارشد در گفت‌وگو با ایسنا با تأکید بر این‌که خانه‌های سازمانی پشت بیمارستان بوعلی قابل فروش نیست، افزود: خانه‌های سازمانی پشت بیمارستان بوعلی شهر همدان مصوب کمیسیون فروش ندارد و 2 روش الحاق به دانشگاه صنعتی و ساخت واحدهای مسکونی ـ تجاری درباره این خانه‌ها مطرح است. 

وی با بیان این‌که وزارت علوم تصمیم گرفته است این خانه‌ها به دانشگاه صنعتی داده شود، خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری درباره آینده خانه‌های سازمانی برعهده مرکز است اما شرط اول برای هرگونه تصمیم‌گیری تخلیه آنهاست. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به این‌که خانه‌های سازمانی استان همدان باید به فروش برسد، ادامه داد: تمامی خانه‌های سازمانی شهرهای بالای 25 هزار نفر استان به غیر از شهر همدان به فروش می‌رسد. 

ربانی‌ارشد گفت: قبل از هرگونه تصمیم‌گیری باید خانه‌های سازمانی تخلیه شوند. تمام کارهای مربوط به تخلیه خانه‌های سازمانی توسط راه و شهرسازی انجام شده است و همه باید کمک کنند این خانه‌ها خالی شوند. 

وی ابراز کرد: در شهرستان همدان 14 واحد خانه سازمانی به فروش رفته و 108 واحد باقی مانده است. در ملایر 40 خانه سازمانی فروخته شده و 20 واحد موجود است. در نهاوند 3 واحد فروخته شده و 26 واحد موجود است. در تویسرکان 5 واحد فروخته شده و 36 واحد موجود است. در اسدآباد 4 واحد خانه سازمانی فروخته شده و 23 واحد موجود است. در بهار 16 خانه سازمانی موجود است.

این خبر را به اشتراک بگذارید