• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58896
+
-

خرید یک میلیون تن گندم از کشاورزان خوزستانی

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 کشور گفت: تاکنون یک میلیون و 290 هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان خوزستانی توسط شرکت غله، کارخانه‌های آردسازی، سیلوهای بخش خصوصی و سازمان تعاون روستایی به عنوان مباشر این شرکت خریداری شده است.

«خدارحم امیری‌زاده» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در خرید تضمینی گندم بیش از 98 درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده است. با رایزنی و گفت‌وگوهایی که با شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران صورت گرفته، به زودی آن دسته از کشاورزانی که هنوز وجه فروش گندم به حسابشان واریز نشده است، مطالبات خود را دریافت خواهند کرد.

امیری‌زاده افزود: خوزستان به عنوان یکی از مناطقی که در ابتدای هر سال آغازکننده خرید تضمینی گندم و کلزا در کشور است و با توجه به سطح عملیات و میزان تولید و ذخیره‌سازی که در آن صورت می‌پذیرد، مصداق بسیار خوبی برای عملکرد مناسب و مطلوب در تولید و خرید این 2 محصول در کشور است. وی بیان کرد: خرید تضمینی گندم در خوزستان، با وجود این‌که روند کاهشی را طی می‌کند، تا زمانی که کشاورزان اقدام به فروش گندم خود به دولت می‌کنند، ادامه خواهد یافت و فعالیت شرکت در این زمینه متوقف نخواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید