• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58870
+
-

مرگ کودک اهوازی در آتش‌سوزی منزل مسکونی

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از مرگ یک کودک و مصدومیت یک کودک دیگر در حادثه آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در اهواز خبر داد. «محمدامین زرگر» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی در منطقه بهارستان اهواز یک پسربچه 4 ساله که توسط تکنیسین‌های اورژانس 115 به بیمارستان گلستان انتقال داده شد، جان باخت.

وی افزود: همچنین در این حادثه یک پسربچه 10 ساله مصدوم شد که با وسیله نقلیه شخصی به بیمارستان رازی انتقال یافت. «علی تراب‌پور» رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نیز درباره این حادثه گفت: دیروز طی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان، آتش‌سوزی یک منزل مسکونی واقع در منطقه بهارستان اطلاع‌رسانی شد.وی ادامه داد: بلافاصله اکیپ‌های امداد و نجات و اطفای حریق سازمان با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

این مسئول بیان کرد: نیروهای آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه متوجه حبس 2 کودک درون منزل مسکونی شدند. آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه برای مهار آتش و نجات جان کودکان که دچار سوختگی شده بودند، اقدام کردندکه متاسفانه یک کودک جان باخت. به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز، کارشناسان حریق این سازمان در حال بررسی علت وقوع حادثه هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید