• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58891
+
-

عاملان هتاکی به شهردار ایلام دستگیر شدند

رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی و دستگیری عاملان هتاکی و انتشار اکاذیب علیه شهردار(طالب صادقیان) و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر ایلام خبر داد. به گزارش ایرنا، سرهنگ «علی جمالی» گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضایی به این پلیس، به دلیل حساسیت موضوع، رسیدگی به آن به صورت جدی در دستور کار کارشناسان این مجموعه قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مجرمان با ایجاد صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی و انتشار اخبار کذب به هتک حیثیت و ایجاد مزاحمت برای شهردار و چند نفر از اعضای شورای شهر ایلام پرداخته بودند که با تلاش ماموران سایبری 3 نفر از آنها شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ جمالی اظهار کرد: پس از تکمیل تحقیقات و بررسی ابعاد مختلف موضوع، مشخص شد مجرمان با طراحی یک سناریو با انگیزه انتقام‌گیری از مجموعه شهرداری و برخی اعضای شورای اسلامی شهر اقدام به ایجاد صفحات جعلی و انتشار اخبار کذب در مورد آنها کرده‌اند.

رئیس پلیس فتا ایلام ضمن هشدار به افرادی که اقدام به هتاکی و انتشار اکاذیب علیه شهروندان یا نهادهای دولتی می‌کنند، گفت: با این دسته از افراد برابر قانون برخورد خواهد شد.وی در پایان سخنانش تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه جرم رایانه‌ای، موضوع را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی، اطلاع دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید