• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58857
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/yNzg
+
-

میزبانی البرز از اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

روزنه
میزبانی البرز از اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای استان خبر داد. به گزارش ایسنا «ناصر مقدم» اظهار کرد: در دنیای امروز به واسطه گسترش فزاینده فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی به‌ویژه شبکه جهانی اینترنت و آثار چشمگیر آن در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، لزوم سرمایه‌گذاری وسیع و هدفمند در جهت بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌های ناشی از این حوزه در جهت پیشرفت همه‌جانبه کشور ضروری به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، به منظور صیانت از آسیب‌های ناشی از استفاده از اینترنت، اقتضا می‌کند که هرچه بیشتر در حوزه مجازی ورود کنیم تا بتوانیم در راستای فرهنگ‌سازی در خصوص چگونگی استفاده از این فضا گام برداریم. وی افزود: اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان به دنبال اعمال سیاست‌های آموزش شهروندی در حوزه فضای مجازی است و قصد دارد تأثیر رسانه‌های دیجیتال بر روی خانواده‌ها و روش صحیح استفاده آن را برای شهروندان تبیین کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در ادامه، ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌ها و توانمندی‌های شرکت‌کنندگان داخلی، ایجاد رقابتی سالم و مطلوب جهت معرفی محصولات شرکت‌ها، آشنایی مخاطبان و علاقه‌مندان با آخرین تکنولوژی تولیدات داخلی و شرکت‌کنندگان، ایجاد کارگاه‌های آموزشی برای مخاطبان و علاقه‌مندان، ترویج فرهنگ دینی و اسلامی با استفاده از آخرین تکنولوژی و ارتباطات رسانه‌ای، رونق اقتصادی و ارتباطات شرکت‌کنندگان در نمایشگاه با یکدیگر، آموزش فرهنگ‌سازی در استفاده از این تکنولوژی، آشنایی علاقه‌مندان و مخاطبان با فضای اسلامی ایرانی فضای مجازی و بازی‌های رایانه‌ای و... را از اهداف برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای استان البرز برشمرد.

مقدم گفت: این نمایشگاه ٢٤ تا ٢٨ تیرماه در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج برگزار می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید