• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58779
+
-

آزادراه تهران- شمال اعتبار گرفت

دریچه
آزادراه تهران- شمال اعتبار گرفت

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس‌جمهوری از تخصیص اعتبار 600 میلیارد تومانی برای بهره‌برداری از فاز یک پروژه آزادراه تهران- شمال خبر داد و گفت: مانعی برای تکمیل پروژه وجود ندارد.

به گزارش فارس «محمدباقر نوبخت» در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه آزادراه تهران_شمال که به ریاست رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، از تخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل فاز یک پروژه آزادراه تهران- شمال خبر داد و گفت: در این راستا برای تکمیل فاز یک این پروژه ۳۰۰ میلیارد تومان نیز از سوی بنیاد مستضعفان اختصاص می‌یابد که مجموعا 600 میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: ما موظف هستیم بستر تسهیل در تردد مردم را فراهم کنیم چراکه شایسته نیست مردم، تعطیلات خود را در ترافیک سنگین مسیر شمال کشور صرف کنند.وی اضافه کرد: امسال علاوه بر بهره‌برداری از قطعه اول آزادراه تهران-شمال، شاهد بهره‌برداری از ۳۰۰ کیلومتر آزادراه جدید در کشور خواهیم بود.

طی این نشست گزارش روند تکمیل پروژه آزادراه تهران- شمال توسط پیمانکار پروژه در حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس‌جمهوری ارائه شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید