• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58819
+
-

حمایت استاندار از هندبالیست‌های دشتستان

در استان
حمایت استاندار از هندبالیست‌های دشتستان

استاندار بوشهر با اشاره به صعود تیم هندبال ستارگان دشتستان به لیگ‌ برتر گفت: ضمن حمایت و پیگیری حل مشکلات این تیم در لیگ برتر، حمایت از تیم‌های ورزشی به‌ویژه تیم‌های لیگ‌برتری در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد. به گزارش ایسنا، «عبدالکریم گراوند» در نشست با مسئولان باشگاه ستارگان دشتستان ضمن قدردانی از مجموعه ورزش استان بوشهر و تبریک به مجموعه مدیریت باشگاه ستارگان دشتستان افزود: از مشکلات این تیم آگاه هستیم. این‌که تعدادی جوان با بضاعت کم با غول‌های ورزش کشور تنه به تنه شده‌اند و توانسته‌اند با غلبه بر آنان به لیگ برتر صعود کنند نمایانگر شایستگی این مجموعه است. 

وی بیان کرد: موجب خوشحالی است که تیم‌هایی از نقاط مختلف استان بوشهر در لیگ‌های برتر کشور حضور دارند و ما نیز با تمام توان در کنار این تیم‌ها خواهیم بود. استاندار بوشهر ضمن اعلام حمایت از تیم هندبال ستارگان دشتستان خواستار کمک صنایع و به‌خصوص سیمان دشتستان و شهرداری‌ها از این تیم شد. 

گراوند با تاکید بر حمایت‌های مالی مداوم در طول فصل از تیم هندبال ستارگان دشتستان افزود: ما این تیم را در لیگ برتر تنها نخواهیم گذاشت و پیگیری‌های مستمری در این خصوص انجام خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: موفقیت تیم لیگ برتری هندبال ستارگان دشتستان نشان از ورود شایسته بخش خصوصی به ورزش قهرمانی دارد و قطعا توانایی این را دارد که هزینه‌های میلیاردی را کاهش دهد و با نیروی شایسته بومی به مصاف تیم‌های متمول باشگاه‌های کشور برود و مانند گذشته نتایج خوبی کسب کند. گفتنی است تیم هندبال ستارگان دشتستان سال گذشته توانست به امتیاز لیگ برتر هندبال کشور دست پیدا کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :