• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58784
+
-

اولتیماتوم برای ایمن‌سازی کمربندی یاسوج

اخبار استان
اولتیماتوم برای ایمن‌سازی کمربندی یاسوج

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که کمربندی یاسوج تا پایان ۱۵ تیر باید ایمن‌سازی شود گفت: لازم است اقدامات کوتاه‌مدت بازدارنده و اقدامات بلندمدت پیشگیرانه توأمان انجام شود. 

به گزارش تسنیم، «عزیز فیلی» در نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها با اشاره به این‌که تعداد تلفات تصادفات کمربندی یاسوج از پلیس راه شیراز تا اصفهان زیاد است اظهار کرد: باید سطح ایمنی این محور ارتقا 
یابد.
معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که فرهنگ ترافیک و ایمنی جاده‌ها باید ارتقا یابد عنوان کرد: تا 15 تیر باید آشکارسازی تابلوهای علائم و ایمن‌سازی در کمربندی انجام شود. 
وی بیان کرد: تجربه ثابت کرده است که جدا کردن جاده‌های دوخطه سبب کاهش 50 درصدی تلفات و 90 درصدی تصادفات می‌شود. 

فیلی افزود: با توجه به این‌که جدا کردن جاده‌های دوخطه موجب کاهش تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی از آن خواهند شد می‌طلبد در محورهای استان اقدام شود. وی ابراز کرد: شهرداری یاسوج تا 15 تیر برای محصور کردن پایانه مسافربری قرنی و ساخت استراحتگاه رانندگان پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به ضرورت اقدامات ایمنی برای کاهش تصادفات تصریح کرد: آموزش و فرهنگ‌سازی دو راهکار مهم در کاهش تصادفات رانندگی است. فیلی عنوان کرد: 3 محور یاسوج- اصفهان، یاسوج- بهبهان و گچساران- بابامیدان جزو محورهای شریانی استان هستند و باید برای ایمن‌سازی این مسیرها بیشترین تلاش را به کار گیریم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید