• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58495
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/pAR6
+
-

ابهام در افزایش پروازهای یاسوج

اخبار
ابهام در افزایش پروازهای یاسوج

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: تاکنون پاسخ مثبت قطعی برای افزایش پروازهای این فرودگاه از ایرلاین‌ها دریافت نکرده‌ایم. به گزارش ایسنا، «علی محسنیان» افزود: اما در حال مذاکره برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج هستیم.
وی اظهار کرد: مذاکره با شرکت‌های هواپیمایی ماهان، قشم ایر، آتا، و ایران‌ایر برای افزایش پروازها ادامه دارد.

محسنیان تصریح کرد: اگر پاسخ مثبت از سوی ایرلاین‌ها داده شود، مراتب را به اطلاع مردم استان خواهیم رساند. وی اضافه کرد: با هماهنگی مدیریت بحران استانداری از ساعت 12:30 روز شنبه 18 خرداد یک فروند بالگرد هوانیروز ارتش در فرودگاه یاسوج برای کمک به خاموش کردن آتش‌سوزی جنگل‌ها مستقر شده است.

لازم به ذکر است که «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی، در سفر 19 فروردین 98 خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای مدیریت بحران این استان به مشکلات پروازهای فرودگاه یاسوج اشاره و اظهار کرده بود: قطع پروازهای فرودگاه یاسوج غیرقابل‌قبول بود و دستور دادیم پروازهای یاسوج اضافه شود و این موضوع را به‌جد پیگیری می‌کنیم. 

پروازهای تهران – یاسوج و برعکس هم‌اکنون 2 روز در هفته (دوشنبه و جمعه) از تهران به مقصد فرودگاه یاسوج و برعکس انجام می‌شود. این پروازها روزهای دوشنبه ساعت 12:10 از تهران و 14:10 از یاسوج و روزهای جمعه ساعت 7:50 صبح از تهران و 9:40 از یاسوج به سمت تهران خواهد بود.

مردم و مسئولان برای تردد به یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، آن هم در این فصل گرم در روزهایی که فرودگاه یاسوج پرواز ندارد یا قید سفر را می‌زنند و به صورت زمینی با اتوبوس و سواری به تهران سفر می‌کنند و یا با سختی فراوان از مسیر پروازی شیراز- تهران اقدام به مسافرت و پرواز می‌کنند. به نظر می‌رسد که تنها 2 پرواز طی یک هفته در فرودگاه یاسوج جوابگوی درخواست‌ها و تقاضای مردم یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نباشد که نیاز به نگاه ویژه مسئولان و متولیان امر استانی و کشوری برای این مشکل اساسی تدبیری اساسی بیندیشند و آن را یک بار برای همیشه برطرف کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید