• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 19 خرداد 1398
کد مطلب : 57982
+
-

کلاس‌های ورزشی اوقات فراغت ساوه بازرسی می‌شوند

 رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان ساوه گفت: فعالیت گشت ویژه بازرسی و نظارت طرح اوقات فراغت این شهرستان آغاز شد و تا 15 شهریور امسال کار رصد استخرها، کلاس‌های ورزشی اوقات فراغت و طرح‌های تابستانی انجام می‌شود. 

 
«حامد توکلی» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: این بازرسی‌ها به صورت مشترک و با حضور نماینده دادستان، اداره تعزیرات، اداره صنعت، معدن و تجارت و دانشکده علوم پزشکی انجام می‌شود. 

وی اضافه کرد: مدارس فوتبالی که از استانداردهای لازم برخوردار نیستند و در تابستان‌ها ایجاد می‌شوند در ایام اوقات فراغت از فعالیت آنها جلوگیری می‌شود. 

رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان ساوه توضیح داد: با فرا رسیدن تابستان والدین نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس فوتبال اقدام می‌کنند و به علت استقبال بالا از این رشته ورزشی سوء استفاده‌هایی از طرف برخی افراد تحت عنوان مدارس فوتبال صورت می‌گیرد که امسال جلوی این تخلفات گرفته خواهد شد. 

توکلی افزود: 5 باشگاه ورزشی در رشته‌های فوتبال و فوتسال در ساوه دارای پروانه فعالیت هستند و به خانواده‌ها توصیه می‌شود که هنگام ثبت‌نام درخصوص مجوز مدارس و باشگاه‌ها دقت نظر داشته باشند. وی اظهار کرد: اداره تربیت بدنی وظیفه نظارت بر این مدارس را دارد و از ارگان‌هایی مانند آموزش و پرورش، شهرداری و دانشگاه آزاد که اماکن ورزشی در اختیار دارند انتظار می‌رود پیش از تحویل اماکن ورزشی مراحل استعلام را طی کنند. 

رئیس اداره تربیت بدنی ساوه همچنین گفت: یک مدرسه فوتبال که به شکل غیرمجاز فعالیت خود را آغاز کرده بود هفته گذشته در ساوه شناسایی شد و اخطار لغو مجوز و پروانه دریافت کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید